søndag den 3. oktober 2010

Hæklehøns og hvor langt man kan nå.....

Du er nødt til at kigge ind her. Camilla er en af "mine" hæklehøns der (i følge hvad jeg ved) ikke kunne hækle før hun entrerede et hæklehønsehold i min stue.
Men pigen har jo talent og udholdenhed . Jeg var bare det lille bitte puf i ryggen der skulle til at hun kom i gang.

Ja og også lige engang.....whau!!!!!
Hækle hønemødre bliver SÅ stolte på hæklehønernes vegne.

Og Camilla, jeg tillod mig at låne lidt af et af dine fine fotos. Håber det er OK.

2 kommentarer:

ThinkingSpace sagde ...

Også lige et wauw herfra. Camillas sushi er blevet super flot!

Camilla sagde ...

Hej Karen,
Det er helt i orden! Jeg skylder også dig en stor tak - synes jo det er helt vildt fantastisk!
Som sagt; jeg synes vi skal lave en revival når jeg er hjemme fra Vietnam - måske i Århus? (Hmm - kan være jeg skal gi hæklekunsten videre til de vietnamesiske børn....?). Vender tilbage hvis det lykkes ;)
Go' søndag til dig, Karen :)