lørdag den 2. oktober 2010

Michaels fest og hjemlig hygge


Vi har været til Micheals fest på børnenes Steiner Skole i dag. (Mere fortælling herom senere).
Bagefter var der arbejdsdag, så jeg er godt varm i kinderne efter ca. 6 timer udenfor i god vind.
Vi var ca. 60 voksne og lige så mange børn denne gang. meget godt samlet af en ellers lille skole med under 140 børn.
Jeg fik tilkaldt min mor, da eftermiddagen blev for lang og børnene gerne ville have deres "legeaftaler" med hjem.
Og hvad har man en mormor til?
Til at lave lagkage med selvfølgelig, for man skal jo lokke hende til noget, når man er hjemme og har hende alene..Den var nu svundet godt ind den lagkage altså i f.h.t. at kun 2 børn var hos os, mens den yngste var på besøg ved sin legeaftale andetsteds.
Bliver jeres "bedster" brugt...ja eller "misbrugt"?

3 kommentarer:

Sofie Legarth sagde ...

Aj ja, jeg har en svigermor jeg tit tilkalder, hun er verdens bedste for hun elsker at blive "misbrugt" ;-)
Hun er læge, passer mine børn, laver super lækker mad og kommer altid med små gaver, som eksempelvis en god te eller noget lækkert sæbe, og så laver hun også bare en en super lagkage, men din ser nu heller ikke værst ud!
Moms for én!!!

Belinda sagde ...

Det lyder som en dejlig dag I har haft sammen!
Her nyder vi også meget mormor - det bånd man kan have sammen med din mor og se hvordan ens barn har et bånd med hende er noget helt specielt og jeg nyder det! Desværre bor hun i Århus og har ikke så godt et helbred så vi har desværre ikke hjælpen i hverdagen.
Men din mor er da også bare fantastisk, men det ved du jo nok godt ;)

Helle Nørremark sagde ...

Da jeg var barn kunne jeg altid få min Bedste til at læse 'Askepot holder fest' et par gange og fodre mig med lakridskonfekt når jeg legede søløve, mens jeg svømmede rundt i vores store badekar, se det var livet!!
Nu er hun desværre gået bort, men er meget savnet!