fredag den 15. oktober 2010

Perleblogger Marolle

Her er den første i en lang række af perlebloggere.
Lad mig præsentere MAROLLE. 
Marolle blogger om scrapbooking, kort, kreative ting som fx pynte æsker, lave lampeskærme osv. Hun maler, syr, hækler og elsker at være kreativ.
Hun viser også tit billeder med små opstillinger i sit hjem og fra sin have, og lidt billeder af hendes dyr. Og derudover tror jeg hun er kvinden bag designet på et par af de fineste nyelancerede blogs vi andre kan nyde at se på.
Kig ind til Marolle ved at klikke på Marolle i teksten ovenfor.

Jeg vil lægge en ny PERLEBOGGER på min blog hver fredag lørdag og søndag morgen.
Alle 3 hver uge for lov at ligge i kolonnen til højre indtil næste fredag/lørdag/søndag.
Du kan stadig nå at være med og blive "perleblogger".
Foreløbig har jeg bloggere nok på listen til de næste 5-6 uger.

14 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Linket til Marolle er ikke aktivt.

Ellers et flot initiativ :-)

Kirsten Søeballe sagde ...

Så nu virker linket fint :-)

***Hos Mutter*** sagde ...

Rigtig rigtig god ide Karen.

Har straks tilmeldt mig Marolles blog, som jeg måske ellers aldrig ville have set.

KirstenK sagde ...

Dejligt initiativ du har taget dig der...Skønt at få nye blogs i rollen!

ThinkingSpace sagde ...

Jeg er klart enig, Marolles blog er en perle! :-)

Anonym sagde ...

SÅ fint initiativ IGEN fra din side, Karen ;)

Kat sagde ...

Åh ja, den blog er bare så fiiin! Kendte den godt:)

Cecilie sagde ...

Godt tænkt at introducere spændende blogs.
Marolles blog giver mig lyst til at scrappe. Noget jeg aldrig har overvejet før.

Claus Dalby sagde ...

Kære Karen, vil blot lige sige, at det er en skøn sættekasse. Man bliver helt glad i låget. Men det bliver man jo af alt, hvad du laver. Tak for dine farveboost's

Anja sagde ...

Tak for linket, dejligt at opdage en ny, smuk blog!

Kreateten sagde ...

Fandt din blog via Marolles :-)

Sikke fine ting du laver. Jeg giver dig fuldstændig ret i at Marolles blog er et besøg værd, der er altid noget fint at kigge på :-)

Maiken sagde ...

vil da også gerne være med, men hvordan?

Knus Maiken

maiken1984@msn.com

Jeannet sagde ...

Hej Karen
Fin blog du har fundet.
Vil spørge om du kan hjælpe mig.
Du har en google translate på din blog, hvordan har du fået den installeret?
PÅ forhånd tak og god weekend.
Kærligst Jeannet

Marolle sagde ...

tusind tak for at du vil vise min blog frem her, jeg har allerede fået nye læsere og mange besøg idag, TAK! nu kan jeg også finde nye blogs via dem der besøger min :)