fredag den 8. oktober 2010

En ting jeg næsten ikke kan leve uden.

Tænk at man kan have det sådan med materielle ting?
Siden jeg så denne kurv på Formland messen, har den rumsteret i mit hoved.
Den er en af de aller øverste ønsker på min materielle ønske liste.
Billig???? Nej LANGT fra, men lækker???? Så afgjort!!!!

 Og historien bag er interessant. Det er godt gammelt håndværk, og et autentisk udseende.

Jeg gør venligst opmærksom på, at billederne IKKE er mine egne, men lånt på KORBO's hjemmeside, som du finder HER.
Du kan finde en dansk forhandler HER. (Kan bedst lide den nederste model med korte hanke, søde Mor eller min Pindsvine mand ...hvis I skulle læse med)

3 kommentarer:

Mie sagde ...

Den kan jeg heller ikke undvære - har jeg lige opdaget. Du har skabt et behov, der kræver mere eller mindre umiddelbar tilfredsstillelse.... jeg iler videre via linket - og gør klar til at plyndre æbletræerne i haven - nu hvor jeg har luret, hvor jeg skal opbevare frugterne... god fredag :-)

- sagde ...

Lovely red, crisp apples.

Anonym sagde ...

Den er da for smart og lidt af en lækker sag :) kan da helt klart forstå dig :) God weekend.