torsdag den 14. oktober 2010

Pssst! Små-hemmelige nyheder for norske kvinder

Jeg har læst,  at Anna og Clara får masser af opbakning  i Norge.  Så der åbner de den næste butik i Gulskogen i Drammen i November…. Og det kan jo være der bliver noget at glæde sig til både for dem der allerede kender Anna og Clara og for dem der skal møde butikken for første gang.
Søstrene har også en butik i Bergen på deres ønskeseddel ja, og en genåbning i Oslo, hvis de kan få lov.
Se her hvad Anna og Clara bl.a. er så elskede for i Norge.
Og kom du for sent til kuglerne her, lover de,  at der kommer flere....om ca. 4 uger... også i Danmark :)

4 kommentarer:

Lea sagde ...

Søsterne Grene på gågaden i Århus havde de fine uldkugler i Fredags, altså den 8. Jeg ved ikke om der er flere, men der var mange da jeg var inde og hamstre. :)

Unknown sagde ...

Kære Karen

Min glæde over at have fundet din fantastiske blog er ikke blevet mindre efter jeg i en meget bedrøvet tilstand måtte forlade Søstrene Grene.
Jeg har i lang tid ønsket mig en kageopsats til mine keramik kager, også købt hos Anna og Clara. I tirsdags var jeg så af sted og var knap kommet ind Søstrene Grene, før jeg spottede KAGEOPSATSEN i lilla tråd, den var helt fantastisk og stod netop med "mine" kager på. Jeg brugte meget lang tid på at lede efter denne opsats, men langt om længe måtte jeg erfare at det blot var en udstillingsmodel :o(

Jeg kan simpelthen ikke glemme den, det er min absolutte Musthaves!!! Tror ikke jeg kan leve uden den :o)

Ved du om det kunne være noget der måske kom på et tidspunkt? Eller er den købt et sted, hvor jeg vil kunne købe den?

Er du helt rundt på gulvet over, hvad det er jeg snakker om, så har jeg selvfølgelig et billede af den ;o)Jeg håber sådan du kan hjælpe mig.

de kærligste hilsner
Jill

PS: 1000 tak for super opskrift på rugbrød, den har allereder været i brug flere gange.

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Jill

Hold øje med butikken eller min blog om et par måneder....jeg tror du kan være heldig :)Næste gang er den nemlig ikke kun til udstilling i butikken.

Unknown sagde ...

sikken en dag - den yngstes 4 års fødselsdag og nu denne besked.... I LOVE ANNA & CLARA.... og så er det ikke så tosset at kende til dig :o) Nu kan jeg tage en slapper og bare vente med sommerfugle i maven, jeg følger selvfølgelig med her hos dig ;o)