lørdag den 30. oktober 2010

Når man ser lyset!!!!!

Det er ikke hver dag det sker!!
At man ser noget og bare tænker
DET VIL JEG OGSÅ...DET HAR JEG DRØMT OM LÆNGE
JEG VED BARE IKKE ENDNU HVORDAN MAN GØR.


Og nu siger jeg det lige som det er.
Jeg har set alt for meget små dårligt scrapbooking til at det nogensinde ville
kunne blive min hobby...tænkte jeg.
Men punches/stansejern der kan gøre, at man måske selv kan lave disse skønne blomster 
WHAU. Det kan det hele!

Nu skal jeg lige i gang. Så skal I nok få lov at se om jeg kan finde ud af det.
Jeg har i hvertfald købt mig FATTIG UD OVER DET SÆDVANLIGE i dag.
Lige HER. 
D.v.s. det var i real life på kreative dage i Fredericia.
Foreløbig må I se Gitte Grønfeldt Sørensens skønne udgaver på billederne herover.
du kan også besøge hendes blog HER

9 kommentarer:

perler på en snor sagde ...

Så fine blomster!
Hadde vært artig å prøve å lage disse:)

Mette Houg sagde ...

Hej Karen.
Hvordan er de kreative dage i Fredericia gået - har det været godt besøgt?..
Hvis du kan lide snemænd, og har lyst til at deltage i min Give Away, så er du meget velkommen til at slå vejen forbi min blog?
God lørdag aften til dig
fra Mette

Claire sagde ...

Lovely!

Julia Hausfrau sagde ...

Wow, det ser vildt ud! Jeg syntes det er meget fascinerende, med den slags håndværk. Men jeg tænker bare lidt "hvad gør man med dem bagefter"? For de kan da ikke proppes i en scrapbog, kan de?

***Hos Mutter*** sagde ...

Det glæder jeg mig rigtig meget til at følge med i !!

Jeg kan nemlig hverken hækle eller strikke, så når I andre viser jeres kunstværker frem her, kan jeg bare misundeligt kigge på.

KirstenK sagde ...

De blomster der ser i hvert fald ikke små dårlige ud...

- sagde ...

Beautiful.

Anita sagde ...

Ja, du brændte godt nok rigtig meget for blomsterne igår, det var tydeligt at se og høre og det er skønt sådan noget!

Tusind tak for snakken hos Tante Grøn. Det er altså ikke det værste at blive genkendt for sit smil :-D

Unknown sagde ...

Ih, du må have kigget de forkerte steder, der findes så mange dygtige scrapbookere i Danmark ;-) Dejligt at du fandt Gittes dejlige butik, smukke smukke blomster.