mandag den 19. april 2010

Var der nogen der sagde træt?

Mandag morgener elsker jeg. En hel uge at tage fat på. Endda den næstsidste hos Stof & Stil. Sjovt nok ikke mindre motiveret denne mandag. Jeg er HELT fyldt op af glad energi fra en skøn skøn blogtræfdag i går.

Men helt ærligt så var jeg træt som et helt aldersomshjem i aftes. Værst kl. ca. 19.00.....men så var der Claus Dalbys haveprogram, lidt udpakning og en LAAAAAAAANNNNGGGG samtale med Wenche om dagens oplevelser.

Tanterne havde det absolut "gode grej" med. Ja, se bare de skønne billeder. Der er da "must have" ind over ikke.

I aften skal der sendes lister og mails ud til alle jer der var med. Tusind tak til alle for en SKØØØØØN dag.

14 kommentarer:

KIRKEBY sagde ...

Også tak herfra. Det var en super krea-dag! Jeg måtte i gang med at flette endnu en lille kurv af dameblade i aftes. BAre for lige at se om jeg stadig kunne:-)

Go dag til dig.

Maria

violykke sagde ...

Åh hvor ville jeg godt ha´været der :0)

mette bossow sagde ...

Hej Karen
Et kæmpe tak for i går og alt det arbejde du/i har lagt i det. Jeg synes det var en skøn dag med masser af snakke (og føntørrer) 'larm', hæklen, bytten og hyggen :o)
Fik endda hæklet min svamp færdig i går, da børnene var puttet, kunne ligesom ikke gå i seng før ;o)
Ha en skøn dag!
Kh Mette

Anja - Mosskov design sagde ...

Selv tak! Det var en dejlig dag.

mette b sagde ...

Selv tak, Karen. Det var en rigtig dejlig dag.

En fugl i hånden sagde ...

Tak selv - og god arbejdslyst ;)

Julie sagde ...

Tak for en rigtig god dag:-)
Kh Julie

Anne O sagde ...

Kære Karen,

Tak for en super dejlig dag. Sikke vi blev forkælet med både gaver og dejlig mad. Er super stolt over at jeg fik hæklet en skovsvamp - nu skal jeg i hvert fald i gang med mange flere ;0)

Kh

Anne O

Majline sagde ...

Selv tak for en dejlig dag, og må man spørge om opskriften på de fantastiske småkager? Uhm, kan slet ikke få dem ud af hovedet igen :)
Og tak for hjælp til dine hæklede armbånd, fik lavet endnu et da jeg kom hjem i går :)

Hygge-Strik sagde ...

Sikke noget dejligt garn, skønne farver. I må have haft en skønne dag.

Stella Dea sagde ...

Hej Karen.
Tusind tak for en helt fantastisk dag. Skøn energi og skønne mennesker.
Tak for vores lille snak, hvor du fortalte om historien bag din lille søde bog.
Jeg læste bogen til aftenkaffen. Mest det som står mellem linierne,fra far til datter. Den historie har rørt mig meget.
Håber du får tid og har lyst til, at besøge min blog og se mine mange billeder fra dagen. Måske vil du oprette dig som fast læser og deltage i min give away om et par mine øreringe.
Kærlige hilsner fra Stella

EnHeberg sagde ...

Jeg er meget enig med Violykke! :)
Vh Louise

Inger Lises Verden sagde ...

Kære søde Karen!! Tusind tak for en overvældende skøn weekend! For gode samtaler, gavmildhed og at du overhovedet kunne tage imod mig, når du har så rigeligt at se til!
Jeg var helt overvældet af alle de fantastiske indtryk, men havde ikke svært ved at falde i søvn i aftes, da jeg endelig lå i min seng. Heldigvis havde jeg chauffør på da jeg havde hentet børnene... Det var ikke sjovt at skulle på arbejde i morges... bloggen og alt det, der lå spredt ud på mit sofabord og min sofa trak meget mere. Jeg er klar til at være kreativ igen:-)
Tusind tusind tak!! og varme knus og tanker her fra det sydfynske!!!
Kusinen

stine sagde ...

Hej.
Sikke en skøn blog du har.
De svampe er da bare så skønne!
Den lille knap du har brugt som lukning på det hæklede armbånd, er det nogle du køber eller laver?
Venligst Stine