mandag den 26. april 2010

3 dage til K dag

På torsdag er det K-dag. Kom videre dag. Torsdag er sidste dag ved Stof & Stil. Vemodigt, for jeg har lært rigtig meget. Holdt af det. Været glad, for alt det jeg har fået lov til at gøre. Elsket at lave nye mønstre og nye kataloger. Glædet mig over den måde kunderne (ja, og I) har taget imod det. Nydt at arbejde proffessionelt med kreativitet som ekstra plus, til det at være designer.
Det er udfordrende nu, fordi al afslutning giver plads til noget nyt. Så jeg er ved at omstille mig kan jeg mærke, til ikke at være afsluttende, men modtagelig. For lige nu skal alt bare være færdigt, klappet og klart. Julekataloget er ved at blive færdiggjort....jeg når det lige...tror jeg. Lidt perfektionist er man vel stadig, selvom jeg øver mig i at bekæmpe det?

På mandag kan livet gå videre et nyt sted.
Jeg glæder mig, til igen at være den der ikke ved det hele...til at udvikle mig. Til at lære nyt. Et nyt sted, på en ny måde, med nogle nye muligheder og udfordringer. Jeg glæder mig, til en anden form at udfylde. Jeg elsker udfordringer....når jeg er sikker på, at det er noget jeg kan :)

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja det er bestemt noget du kan. Det er jeg sikker på.. når du sætter dig op til noget, så går du hele vejen og er så dybt fokuseret.. Karen, jeg tror du kan det meste.. Kærligst fra C

Onkel Anne sagde ...

Jeg er bare så nysgerrig. Hvad er din næste udfordring? :)

En fugl i hånden sagde ...

Er lige som Christina sikker på, du kan magte de fleste udfordringer, du måtte møde på din vej, Karen ;)

Spændende med dit nye arbejde - glæder mig til forhåbentlig at høre en masse om det på bloggen hen ad vejen.

God afslutning og god ny begyndelse
Knus Helle

Annchen sagde ...

Uh det blir' spændende for dig Karen.. Glæder mig til at følge dig - og dine oplevelser med det nye..:)
Ha' en dejlig k-dag.. For at gentage de andre piger, er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at du kan finde en vej gennem de udfordringer, du møder.. Om så du selv skal "lægge den" først..;)
Kh Anne

KIRKEBY sagde ...

Hej Karen.
Jeg kender så godt til det, at ønske at være den der ikke ved det hele! Man bliver på en eller anden måde leksikon/et opslagsværk/en hjælpelærer for alle de andre og det er selvfølgelig også rart at være til hjælp for nogen.....
Jeg måtte bare videre til sidst.
Held og lykke i dit nye job.
Mvh Maria

Anonym sagde ...

pøj pøj med at din nye drøm skal realiseres snart...skørt og skønt at føle, at der er en dybere mening med tingene som sker for én! ;) Vil håbe jeg også får lov at mærke det, jobmæssigt, inden længe... hilsen R

Karen Klarbæk sagde ...

Tak søde blogvenner....Fordi I altid er der med god og kærlig opbakning.

Ulla V. sagde ...

Du vil mangle er jeg overbevist om, Karen - ikke blot for dine kollegaer men også for os der har nydt dit vidunderlige arbejde for Stof & Stil.

Men udvikling er vigtig og jeg forstår udemærket godt, at du har lyst til at prøve kræfter med nye og udfordrende ting.

Jeg vil glæde mig til at følge dine nye spor. :))

Jeg håber, at torsdagen bliver god...trods alt. Vemod er ikke altid en dårlig ting. Baggrunden for vemod er som oftest positive følelser for et andet menneske - og når dagen er omme vil du sikkert kunne glæde dig over alle de mennesker der har holdt af dig og dit arbejde. Mennesker der på hver sin måde har sat sit aftryk i din hverdag...og som du har rørt med din person. :))

Rigtig god dag i dag. :))