lørdag den 24. april 2010

Gave leg

Endelig efter lang lang tid er jeg klar med en gaveleg.
Jeg var så heldig at vinde hos Wenche. Jeg fik verden sødeste kanin med neonpink hale.
Men for at være klar til gaveleg skal man jo have nogle gevinster/gaver klar.
De 3 første der kommenaterer på dette indlæg vinder en gave....og skal selv efterfølgende holde gaveleg med 3 gevister på samme måde :)

Så tør du satse? For du ved jo ikke hvad du vinder! Men det bliver hjemmegjort...(muligvis!!)

God søndag, lige om lidt :)

8 kommentarer:

Den glade bondepige sagde ...

Jeg er vidst den første ;)

Hanne sagde ...

Jeg vil gerne være nummer to :))

Susan sagde ...

Hej Karen.
Så blev jeg vist nummer 3
Så er der bare tilbage at vente..... tålmodigt....
Hilsen susan

Olines sagde ...

Øv da også - nårh tillykke til de 3 første;)

Unknown sagde ...

Ja- jeg nåede det så ikke :-)
Men det er altså en sjov leg :-)

LisBethLys... sagde ...

Øv, jeg ville da gerne have været med! Det er altså lidt hyggeligt!
Tillykke til de hurtige/heldige!

Den glade bondepige sagde ...

Ihh hvor er det spændende :)

Camilla sagde ...

Skøn leg..fine sager...:-))