søndag den 11. april 2010

Colours of my day

Jeg har haft den mest fantastisk weekend. Lørdag og det meste af søndag sammen med Christina/Rappedikke. Skønt at møde mennesker der sætter farve på dagen og får mig i gang med nye projekter. Christina, du er et SKØNT menneske at være sammen med!!!

Nu har jeg bare lyst til at hækle og hækle og hækle.....lapper til et tørklæde...til et tæppe eller bare flere armbånd.

Husk, det er i aften CLAUS DALBY sætter farve på sin/din have....På DR2 kl. 20.30

5 kommentarer:

Mette Houg sagde ...

Min søndag aften står også på Claus Dalby, men inden Dalby, kalder Bonderøven ;0)
God søndag aften til dig, Karen!

Annchen sagde ...

Sikke nogle lækre farver, der er i din kurv..:) Hvor køber du garnet henne? (er det dét fra Stof & stil?)
HA' en dejlig aften..
KH Anne

Vibeke sagde ...

for noen herlige farver karen!

klem :)

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Anne

Jeg køber det meste hos Stof og Stil, men hver gang jeg ser noget i en god farve, snupper jeg et nøgle. F.eks. i går i Føtex. De have fået to super flotte lilla farver.

Karen

Unknown sagde ...

Kære Karen - jeg kan kun sige det samme til dig - og ikke mindst Wenche... jeg havde en klump i halsen, da jeg skulle sige farvel. :-) Jeg glæder mig til vi snart ses igen :-) Kram fra C