torsdag den 8. april 2010

Update multikreativt blogtræf

Der er stadig nogle ledige pladser, bl.a. fordi en et par stykker enndu ikke har meldt tilbage om de stadig er interesserede. Vil du deltage kan du sende mig en mail på klarbaek@vip.cybercity.dk

Der er mange allerede, der kommer med forskellige små og store workshops. Og du er jo lige så velkommen til bare at deltage i de forskellige workshops der er, som at lave noget selv.
Vi håber at se rigtig mange søndag den 18. April i Lunden i Silkeborg.
HUSK der er mulighed for at bytte retrostof m.m. med rigtig mange lige så interesserede samlere.

15 kommentarer:

Belinda sagde ...

Karen jeg har i den oprindelige tråd sendt en mail til dig fra Chokolademusen og jeg, men har endnu ikke hørt noget.
Har du sendt mails ud?

Kolorista sagde ...

Æuv - jeg blir mer og mer ærgerlig over at jeg LIGE PRÆCIS DEN DAG sidder i en bus på vej til Berlin :-) og der skal alligevel noget til at ærgre sig over dét! Håber I får en rigtig dejlig dag! KH Lisbeth

Christina sagde ...

Jeg har også sendt en mail tidligere - nu har jeg sendt en igen!

Lone Jensen sagde ...

vraeeel... Bare jeg dog kunne komme med.. Suk!!!

Frk. Høiriis sagde ...

Hej Karen :)
Har du sendt mails ud? For jeg har nemlig ikke fået en tilbage, og jeg vil sørme rigtig gerne med :)
Knus Jeanette
jeanette.bruhn@jubii.dk

Karen Klarbæk sagde ...

Jer 3 der har skrevet her, har jeg sendt mail til...pyh, hvad går der lige galt?

Jeg tjekker listen igen i aften.
Og ellers må jeg prøve igen.
Har I tjekket min mail ikke er gået i jeres spamfilter?
Uønsket mail etc.

Karen

Charlotte sagde ...

En skam, at man bor helt her over i det københavnske. Men super initiativ, I har gjort jer. Glæder mig til at se billeder :)

Kh. Charlotte

SiriR sagde ...

Det lyder da spænnende!
Bare synd at jeg bor langt oppe i Norge...suk..

Gitte sagde ...

Hej Karen.
Må viste melde mig under fanen som en af de sløve padder der endnu ikke har tilmeldt sig endeligt. Jeg vil stadig rigtig gerne deltage hvis der stadig er plads. Har forsøgt at sende dig en mail, men bliver ved med at få den retur, ved ikke lige hvorfor men tror fejlen er min computer.
Min mail er Hajslund@mail.dk
Kærligst Gitte

Kristine sagde ...

Hejsa Karen!
Har du fler pladser?
Jeg er nemlig ved at forsøge at overtale min kære faster til at tage turen over bæltet og deltage.

Kh
kristine

Else Marie sagde ...

Jeg troede også jeg havde sendt en mail. Jeg vil gerne tilmelde mig hvis du endnu har plads.

Kh else marie

Frk. Høiriis sagde ...

Hejsa igen :) Nu har jeg modtaget din mail, 1000 tak... Blev jo sørme helt bekymret :) Glæder mig!!

Westmose sagde ...

Hulk...vi kan ikke få familiekabalen til at gå op herhjemme, da manden skal på arbejde. Vil dog ønske jer et SUPER arrangement og glæder mig til at se billeder og læse meget mere. Kh. Mette

Pialouise sagde ...

Åh - jeg gad så godt med, men jeg holder fødselsdag dagen før, så jeg er nok ikke mange sure sild værd søndag.
Rigtig god dag, jeg må med næste gang.

MollyMy sagde ...

Jeg blir desværre nød til at melde fra til blogtræf. Jeg har ventet med at gi besked til nu fordi jeg håbede at jeg kunne finde en løsning så jeg kunne komme med, men det lader sig desværre ikke gøre. Håber på at komme med en anden gang. Rigtig god og hyggelig søndag til jer.
Kh Birthe