fredag den 16. april 2010

Nu er det nu....

Her trænger til at blive "luget ud". Det vokser til, i nips og sager, som jeg bare ikke lige kan undvære. Gode ideer og sød inspiration. Forår på vej eller julepynt til næste års basar m.m.

Egentlig kunne jeg bruge fra nu af, til weekenden var omme, til bare at rydde ud......MEN


Der er noget jeg meget hellere vil. Det er jo på søndag, vi har arrangeret multikreativt blogtræf her i Silkeborg. Mine gode gamle strikkeveninder fra Odense TANTE GRØN kommer og deltager aktivt, sammen med min mor og Wenche. Uden dem turde jeg ikke stå med sådan et stort arrangement.
Jeg skal have sendt mail ud i aften, med sidste opdates, til alle der har meldt sig på, og forudbetalt, for at være sikre deltagere på dagen.
Jeg har fået forespørgsel på de 2 sidste pladser, så der er ved at være"fully booket".
Vi bliver 50 kreative der skal hygge og sysle og inspirere hinanden og endelig ses in real life.
Meningen er, at man kan lave workshop, hvis man har noget man vil lære fra sig. Eller man kan deltage i de andres workshops. Man kan tage retro 70'er stof med, eller tapet, eller noget helt tredie og bare bytte løs. Det er ikke tilladt at lave salgsboder i lokalerne vi har lejet, men der kan da betales penge for materialer man bruger i en workshop og lign.
Hvor bliver det bare sjovt at se og "arbejde" med alle jer.
Og så skal jeg da lige have forberedt hvad jeg selv skal lave workshop med.
Godt der er over et døgn enndu at tage af :)

6 kommentarer:

Villa Ko sagde ...

Glæder mig til på søndag :-) Sender du mon en oversigt over workshops med i mailen, så vi kan planlægge hjemmefra hvad vi gerne vil deltage i og hvad vi evt. skal medbringe? Det ville være rart.
God weekend og vi ses
Jette / Kammas Univers

KIRKEBY sagde ...

Jeg laver en work-shop ped cykelslangearmbånd og nøgleringe!
Glæder mig til at se jer alle.

Kh Maria Kirkeby

Lone Jensen sagde ...

Bare det var MIG! Haaber i faar en forrygende tid sammen.

Birgitte sagde ...

Hvem der blot boede i nærheden. En god dag til jer;0) KH. herfra Sjælland

hanne ewald sagde ...

Rigtig god fornøjelse, og god weekend.
Knus Hanne

Helle : sagde ...

Ih hvor jeg glæder mig, skal kun sove to nætter endnu :-))

Dine fugle er super søde !