torsdag den 15. april 2010

Jeg anbefaler....

Jeg har tidligere anbefalet denne skønne kogebog fra RICE til jer på bloggen. Nu gør jeg det igen, men af en bestemt grund. Føtex her i Silkeborg har den til 79,- pr. stk. lige nu. Super lille lækker gave til veninden hvis du har den allerede.

Den kostede "det blege" da den udkom i August sidste år.....min søde assistent hos Stof & Stil (som jeg lige straks forlader) var så sød at gøre mig opmærksom på det i dag.
Det er hermed givet videre :)
Den er super god....flere yndlingsretter iblandt!

4 kommentarer:

Belinda sagde ...

Den kogebog/driksbog har jeg og den er bare rigtig god!

En fugl i hånden sagde ...

He he, har lige købt den i Netto forleden til 70 eller 79 kr også... Den er VIRKELIG fantastisk appetitlig og meget inspirerende...

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

den ser da også bare super lækker ud, den lille kogebog

Stine:)

Inger Lises Verden sagde ...

Tak for tippet!
Glæder mig rigtig meget til at se jer!!! Og til at lære nyt! Prøvede dine splitflag den anden dag. Det gik ikke så godt...
Knus fra Inger Lise