torsdag den 29. april 2010

Jeg anbefaler...

Når jeg ser hvor fin pynt min mor laver, kan jeg godt synes, at selv kransekage er kunsthåndværk.

I hvert fald er det om at kunne noget teknik, kende til de gode råvarer og have en rolig hånd og en masse tålmodighed, ganske som ved håndarbejde.


Min mor besidder alt hvad der skal til, for at lave gode, flotte og velsmagende sager.
Tak mor, for de 2 store kransekager jeg fik med til mine kolleger i morges kl. 6.15
og for alt det andet du gør for os hver dag.
NB. Selvom jeg hermed anbefaler min mor på det varmeste, er hun hverken til bytte eller salg, og snart må vi undvære hende 6 uger til min søster i USA...en veninde har spurgt om man kan bestille hende som mor i det næste liv...men nej, hun er forudbestilt herfra allerede :)

7 kommentarer:

Turid Holm Flaa sagde ...

Så stilren og vakker kransekake. Kunsthåndverk ja :-) Ser også god ut. Ønsker deg en god start på helga.

Birgitte sagde ...

Hun er en dygtig kvinde, din mor. I er heldige begge to at have hinanden;0)

Unknown sagde ...

Har jo også haft fornøjelsen af at smage din mors bagværk...og de største MUMS herfra. Hun kan dælme sit kram.
Godt håndværk med kunst ovenpå - helt bestemt.
Frk Hverdag

Unknown sagde ...

Smukt.
Og hvilke evner den kvinde besidder :-)

Mette sagde ...

Du kan tro, at jeg tænkte på dig i går, Karen. Håber du kunne mærke det, hvor du var. Nyd bededagsferien og hils din dejlig kransekage-bagende-mor. Claus og jeg sidder lige nu ved morgenmordet og bliver lækresultne, når vi ser billedet.

Unknown sagde ...

Ja så - man kan sige meget.. men jeg er sgu så labil... jeg misunder dig din kære mor.. hun er fantastisk.. Håber alt gik fint igår og du fik sagt farvel på den god måde.. selvom at et farvel er vemodigt, så bliver det spændende med alt det nye og et goddag og velkommen.. Kærligst fra C

Anonym sagde ...

mor, lilla mor, ven är väl som du...mammor regerar!