søndag den 4. april 2010

Påskeredejagt m.m.

Grunden omkring sommerhuset i Skagen er en lyngklit. Den skønne lavtvoksende tætte bevoksning er er stor-egnet til påskeharer. Og haren havde da også været på spil denne morgen og var endda set af mormor. Hun påstår den havde gul sløjfe om halsen.....vi tror mest på at det var vores kat Atico hun har set, for han har gult halsbånd.

Navne kan han også skrive, vores påskehare. Og inddele påskereder efter smag og behag.
F.eks. elsker jeg nougat og hader marcipan. Og se her hvordan mit æg så ud.

Skylder jeg mon nogen historien om dengang, jeg fik et kilo (ja, du læste rigtigt) blød nougat i julegave.
Juledag ved middagstid spurgte min tante om der mon var nogen der måtte smage?

I kan selv gætte hvor meget der var tilbage. Jeg fortæller det ihvertfald helst ikke :)

3 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Uha, du må have haft godt ondt i maven.

sean the prawn sagde ...

We had a lovely easter here in Australia, our children meet with friends in the local park for an easter egg hunt..then a BBQ..lots of fun & chocolate, just like you.

Anonym sagde ...

Dét er da kærlighed og overskud, at "påskeharen" laver æg efter smag :-)