tirsdag den 13. april 2010

Jeg glæder mig helt vildt

På søndag er der blogtræf her i Silkeborg. Vi skal bare være multikreative og lave fine ting og lære af hinanden. Der bliver vist fuldt hus.....lige nu er der 5 pladser tilbage. Er du en af de 5 sidste kan du nå det enndu ved at tilmelde dig her: klarbaek@vip.cybercity.dk

Der er lagt op til at man kan bytte retro stof med hinanden. Billederne her over og under er mest af min samling, men de 3 i feldtet lige her under er dem jeg kan bytte med.




7 kommentarer:

re:signert sagde ...

Mye retro her på bloggen omdagen og det er bare så fantastisk kreativt. Hva gjør du med stoffene da?? Signe

Helle : sagde ...

Spændende bliver det !! :-)

englemor sagde ...

Hei Karen!!

Det ligger en liten award fra meg til deg på bloggen min!! Nyyyydelige stoffer!!

Ha en fin dag!

Klem♥Hilde

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

rigtig god fornøjelse på blogtræf i Silkeborg, håber at du får nogle nye fine retro stoffer til din skønne samling

Stine:)

Tina sagde ...

Hvor har du fine stoffer :-)

Jeg vil gerne have fingrene i noget retro til kjoler til min datter, men jeg har ikke noget at bytte med...altså retro. Er det temaet, eller er f.eks Liberty også inde i billedet?
Glæder mig rigtig meget :-)
Kh Tina

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Yes.. det bliver bare så fedt! Glæder mig til at se alle til en hyggelig søndag ;)

Barbara sagde ...

Håber i får en rigtig dejlig dag! Hvem der bare boede i nærheden (læs: ikke på Sjælland i denne sammenhæng)..
Vil også lige sige 1000 tak for gaven fra dig. Jeg har lavet et indlæg om det på min blog, du kan jo klikke forbi hvis du lyster!
Kh Barbara