mandag den 12. april 2010

Mandag....jeg elsker mandage

Rigtig meget i mit liv er i forandring lige nu, det tydeligste er at jeg skifter arbejde, færdiggør en opgave for at begynde en ny. Jeg lader mig flyde med. Nu er det bare at nyde det. Være i nuet. Er det i virkeligheden "meant to be?" ? Og det er derfor det er så let at lade sig lede videre?

Når jeg ser bagud i mit liv er der en rød tråd. Det der før var "hvorfor mon?" Er nu...."Nåh, det var DET jeg skulle"....det var der jeg skulle hen.
Nogen ting lykkes bare man tænker positivt på dem i 3 år. Eller er det bare fordi jeg er en heldig kartoffel?
Jeg elsker NUET, hverdagen. Det er dejligt det er mandag. Nyd din! Lav en god dag.
(I aftes lavede vi røget laks for første gang o røgeovnen)....

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Godt å bli minnet på Karen. Jeg stod nemlig opp med en annen instilling idag, Men jeg skal glede meg for å ha en hel uke foran meg selv om den vil bestå av konferanser og lange kvelder. Jeg skal være glad for alt jeg klarer å bruke en uke til.
Gratuler med ny jobb, det skal bli spennende å se hva du skal jodde med. :))

Unknown sagde ...

Dejligt med en glædesinsprøjtning fra dig :-)
Det må give en en stor ro, at føle der er en mening med det der sker i dit liv.
Nyd det :-)