søndag den 18. april 2010

Blogtræf med de stofafhængige

Vi har været til et skønt blogtræf i dag. Tak til alle jer der forberedte jer, kom, deltog og gjorde dagen helt vildt festlig.

Et af de absolutte højdepunkter, var da en stor gruppe samlede sig udenfor ved bilerne for at bytte retrostof....ren pusherstreet :)


Jeg fik gjort et par gode byttehandler. Og det tror jeg da i høj grad også de andre gjorde.



Håber en eller flere gør alvor af det, og laver noget lignende...måske i nordjylland eller måske på Fyn....ja, eller Sjælland.

5 kommentarer:

Malene sagde ...

Hej Karen.
Tak for en dejlig dag.
Kh. Malene.

Jytte sagde ...

Hej Karen !
Jeg vil da også lige sige tak for en dejlig dag :)
KH Jytte

Marengse sagde ...

Hej Karen.
Tak igen for en fuldt ud fantastisk dag - du havde gjort en masse ud af dagen, og det tror jeg vi alle sammen var vildt imponerede over. Og en varm hilsen til din mor, som også havde en lille finger med i kageriet... Ja, og selvfølgelig de "grønne tanter" der spredte gode ideer og varme smil til os alle... ;o)
KH Merete / Marengse

HANNE sagde ...

Hej Karen
Tak for en herlig og inspirerende dag, godt gået - du må være træt her til aften :O)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Karen, .... nu er jeg for nysgerrig, ser hele tiden at du nævner at nu er der så og så mange dage tilbage hos Stof og Stil, har du fået nyt job??
Stine:)