tirsdag den 27. april 2010

Opbevaring

Forleden var der en der spurgte på bloggen hvad knapperne blev opbevaret i, når nu de er sorteret?

Jeg er så heldig, at have en ordentlig stak af de gode gamle knappeæsker. Og når de ikke rækker, er jeg begyndt at bruge nogle jeg har fra MUJI. Skulle jeg ud og købe nogen nu, ville jeg finde plexiglaskasser med ruminddeling fra MUJI.
Så kunne det være fin dekoration i stedet for at stå i en skotøjsæske, som her hos mig.
Der er nu ikke noget som knapper....

Lav en god dag :)

5 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Jeg har mine i sådan en gammeldags værktøjs/skrue kommode, med plexoglas skuffer... også god dag til dig!

Kristine sagde ...

Kære Karen!

Jeg fik ikke læst dit indlæg igår.
Men held og lykke med det nye.
Håber du får lov til at være lige så inspirerende og kreativ på dit nye arbejde.
Ha' en dejlig dag!
Kh
Kristine

Fru Larsen sagde ...

Knapper er et godt samleobjekt. God idé, at få dem sorteret efter farver, så er det nemt at finde hvad man skal bruge. Uha hvor kan jeg ærge mig, jeg har nemlig tidligere smidt mange knapper ud, for jeg syntes dengang ikke det var noget at gemme på. Meeeen....

Onkel Anne sagde ...

Kære Karen
Hvor har du købt dine knappe-kasser? KH
Anne

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Jeg har det som dig med knapper - de er dog ikke sorteret og der er ikke helt så mange... men jeg blev så glad da jegi vores loft-oprydnings-projekt fandt min gamle knappeæske, som har været væk i næsten alle de år vi har boet her...
Held og lykke med det nye job!!!
Knus Inger Lise