lørdag den 24. juli 2010

Solnedgang i Skagen (lige nu)

Der kom en skøn 70'er stemning over billedet af Karolines lyse hår i aften, på den lille tur til stranden.
Mit yndlings Skagens motiv er huset her ved solnedgangsklitten i Gl. Skagen.


Vi mærker ikke meget til "Hellerup ugen".....heldigvis. Vores hus ligger i ly af klitter og fyrretræer for enden af en blind vej. Og helt ærligt, så vover jeg mig kun lige ud for at se butikker og købe ind eller gå på stranden.

Jeg er ret fascineret af gobler. Der er rigtig rigtig mange brandmænd og vandmænd i vesterhavet i år. Når de først ligger på stranden er de jo knap så "brandbare". Se i øvrigt mine billeder af goblerne i akvariet i Monaco her


Håber du nyder sommeren.

6 kommentarer:

Suzan sagde ...

oj vilka vackra bilder!

Anonym sagde ...

Jo tak jeg nyder sommeren. Og hold da op hvor vil jeg gerne være på Skagen lige nu og suge livet der til mig..Men tak for dine billeder som bringer os der op :)

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Du kan tro vi nyder sommeren Karen, og ja der er faktisk noget 70er stemning over dit billede, godt billede.
Det lyder til at du har fundet en metode til at beskytte dig mod overforbrugets lirumlarum, det får du sikkert også brug for.
God dag Karen.

Maiken sagde ...

hvor sjovt!!! Var på den selv samme strand og tog nogle af de samme huse og motive som du, på den selv samme aften.. :) Verden er lille...

Ha en dejlig dag

Knus Maiken

Veronica sagde ...

Fantastiske bilder! Gjenspeiler vakre Skagen slik det fortjener!!:)

Anita Tørmoen sagde ...

Fantastisk fint sted:)