lørdag den 31. juli 2010

Den største af alle glæder....

Den største af alle glæder,
er glæden for slet ingenting,
ikke for noget du kan eller vil.
Glæden for intet og glæden for alt, glæden fordi du er til.
Sådan stod der i min egen poesibog da jeg var barn.
I min yngste datters kunne der stå:
Den største af alle glæder
er jo glæden ved en ven
en du leger med straks, og indtil du går hjem.
Glæden for venskab og gensyn i dag
og leg på mandag igen.
"Vennen" er Wenches søde datter :)
Og det skader jo ikke at mødrene ELSKER at ses imens vel???

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh, ja poesibøger.. Gad vide om jeg stadig har min liggende et sted?! Det var et dejligt indlæg at gå i seng på.. Tak for det

Vi ses på søndag :)

Unknown sagde ...

Det var da heldigt :-)

ThinkingSpace sagde ...

Man kan ikke glæde sig for meget over gode match. :-)

tusindfryd sagde ...

Hej Søde

Vi glæder os rigtig meget til mandag morgen bare en skam at du skal videre på arbejde for jeg kunne godt lige "lege" 8 timer med dig!!

KH