tirsdag den 20. juli 2010

Det er godt nok lidt snyd.....

Når du ser det her fine retro stof. Det er nemlig slet ikke retro stof i virkeligheden, men ganske ny-trykt.
Mens jeg var designer og indkøber ved stof og stil, fandt jeg en der havde et egnet mønster. Så tilsatte jeg de fine retro farver fra de rigtige retro stoffer fra 70'erne.

Resultater er, at du nu kan købe metervarer der ligner de er retro. Lige så mange meter du skal bruge.Og så kan du bruge dem sammen med de rigtige gode gamle, for farvene matcher det man lavede dengang. Kan du se pointen?

Jeg købte 2 stykker i Tilst i dag. 0,30 m kostede 14,99 dkk. Det fås i metermål prisen så 49,95 pr. meter vil jeg tro. Varenummer 814371 og 814372. Bredt nok til baby sengetøj bl.a.
Der kommer en super fin lilla senere sammen med kataloget.
Så glæd dig til julekataloget jeg nåede at lave. Det kommer engang om en måneds tid. Nu er du advaret.

21 kommentarer:

Julie sagde ...

Det er bare SÅ fint. Jeg så det godt i Tilst i går, men jeg måtte lige beherske mig lidt. Er ellers vild med det blå/lyserøde.
Glæder mig til at se det lilla.

Malene sagde ...

Nøj, det er flot. Der er desværre ingen stof og stil her i nærheden (men heldigt for min pengepung)...glæder mig til kataloget kommer og til at se printet i lilla. Så må jeg vist hellere bestille lidt til den tid:)

Anonym sagde ...

Åå disse stoffene var superfine!! får håpe de kommer til norge også:)?
Ha en fin kveld videre!

Onkel Anne sagde ...

Lækkert!

EnHeberg sagde ...

Det er rigtig, rigtig flot.
Jeg glæder mig allerede til julekataloget. Det plejer at blive studeret meget flittigt hos os - både af store og små :)

StineekandeR sagde ...

WOW! Glæder mig altid til der kommer nye kataloger fra Stof&Stil, men DENNE gang..ooh det bliver da HELT igennem fantastisk!
Smukt er det!
Kh S

Ulla V. sagde ...

Men hvilken herlig gang snyd!! Nej, hvor er det flot. :))

Det minder mig om barndomsdage med min bedstemor, med sengetøj gennem den gamle rulle i hendes kælder. :))

Tak for tippet...

Emilie sagde ...

gud hvor er det dog fint Karen! Jeg må da have det lysserøde til Sylvias dyne! ;)

Glaphuset sagde ...

Mums mums mums. Jeg skal da lige en tur til Tilst snarest :o) Hvad gør S&S dog uden dig ??? ;o)
Anette

Sandie sagde ...

Nu ved jeg helt sikkert hvad mit gavekort skal bruges til! ;) Hvor er det bare fint :)

Julia Runge sagde ...

HAHA!Hvor er det sjovt at det er mig der har klippet de stykker stof ;o) Blev så glad da jeg så rullerne i mandags, og der var bare INGEN tvivl om at de skulle klippes op i stykker :P Synes det er noget så lækkert et mønster og glæder mig til at se det i lilla! :D

Fargebarn sagde ...

Så utrolig flott! Dette kommer nok i skapet mitt om en liten stund! Du er jammen flink!

Lene sagde ...

Hold da lige op hvor er det fint, at du har kunnet holde op med at designe der er lidt svært at forstå.
Må da bare kigge rigtig meget når jeg når ind til Odense i næste uge, og vil glæde mig til julekataloget kommer på gaden og se hvad der er i det af finde stoffer.
VH Lene

g u r o sagde ...

Mmmm, må nok en tur innom Stoff og stil i Trondheim snart, ser jeg. ;) Herlige farger og mønstre! -og det passer meg fint å kjøpe stoffene nye, (selv om de ekte, gamle er myyyke og gode,) for jeg er sååå dårlig til å få tak i "ekte vare"! ;) Skal nok lage noe fint!

Ønsker deg gode sommerdager!
Klem

Line sagde ...

Hold op det er pænt. Og gud hvor er det på en eller anden måde trist at du ikke fortsat designer lækre tekstiler. Jeg skal helt sikkert forsynes med masser af metre af de lækker bidskner. Virkelig pænt!

Stella Dea sagde ...

Igen tak for et af dine gode fif. Jeg er jo ikke den store syerske, men prøver lidt ind imellem og har derfor ikke de kæmpe stoflagre som mange andre. Det stof her er bare sødt og lækkert og det skal jeg da sy et sæt barselsgave sengetøj af. Den vordende mor, er vild med retro på alle fronter, så her vil det gøre stor lykke og det er et projekt jeg kan overskue og finde ud af.

La luz del norte sagde ...

Oi! Så flott! Takk for tipset! Håper vi får det samme designet hit til Stoff og stil i Norge!

God sommer videre!

mvh Solrosa

Sine K-J sagde ...

jamen altså. Glæder mig altid til at S&S kataloget udkommer.

Stella Dea sagde ...

Hmmm hvorfor pokker kan jeg dog ikke finde de fine stoffer når jeg søger på varenr hos stog&stil??????

Fruens univers sagde ...

Sååå fede stoffer, og jeg tog straks på indkøb på hjemmesiden.... Men jeg kan ikke finde varenumrene - har du nogen ide om de kommer på nettet også ? For jeg ville elske et par meter af hver, men der er langt fra sønderjylland til nærmeste stof&stil... Kh. Dorthe

Anonym sagde ...

Hei. Det øverste stoffet er magisk, MEN finner det ikke i de nye S&S-katalogene, heller ikke treff på nettsiden på prod.nr. Vet at noen her i Norge har funnet det i butikk, men jeg skulle gjerne bestilt via nettbutikk. Håper du har et tips..!