fredag den 2. juli 2010

Claus har ret (igen)

Claus Dalby har ret, der er en plante vi ikke kan undvære. Læs hans indlæg HER. Når jeg pludselig er af samme overbevisning er det fordi jeg fik den skønneste buket forleden til havefesten.
Et rigtig kært familiemedlem er uddannet indenfor binderi. Og hun laver de allerskønneste buketter af blomster fra haven. Lodden løvefod er en af dem der indgår og er med til at give buketten lethed.


Ligegyldigt hvor megen lodden løvefod jeg planter, bliver jeg dog ikke buketmager af denne kaliber.

Håber I nyder de små uddrag af buketten her.

Ferie Ferie Ferie
Min ferie er begyndt

4 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Meget smuk buket. Jeg har set, at der står en løvefod i en grøft et sted, og sagde netop til "smeden" i går, at den må vi grave op og have med hjem.

Merete sagde ...

Utrolig smuk buket...
Her er det også netop blevet ferietid - skønt og så med solskin ;0)
Go' ferie til dig.

Sonnie sagde ...

Den buket er bare lækker, lækker, lækker. Rigtig sommer.

God ferie.

Fru Larsen sagde ...

Det er en utrolig skøn buket. Den oser af sommer og sol. Rigtig god ferie til dig;))