mandag den 19. juli 2010

Feriebarnet er hentet hjem

Vores skønne kat Atico har været på ferie i 16 dage. Heldigvis hos gode venner, der elsker katte lige så meget som os. (Han fik farvel-krammer som I kan se).

Der må blive lidt tomt, når nu han er hentet.
Men han har været savnet her......helt vildt.
Jeg bliver lige nødt til at kommentere, at vi for 1 år og nogle uger siden, fik ham (en arvekat).
Indtil da kunne jeg faktisk slet ikke lide katte.
Men Atico her, ham må man bare elske.
Tusind tak for et par dejlige uger hos jer: Kim og Kirsten. Fra Atico og fra os.

3 kommentarer:

Christina D. sagde ...

Hold da op, hvor han ligner min gamle kat! Det var bare en hun og hun var vist lidt større ser det ud til, hun vejede knap 6 kg.

Men nøj han er sød :D

KirstenK sagde ...

Sådan er det heldigvis: Man har et standpunkt til man tager et nyt! Hurra for at det er sådan, ellers kunne der godt gå hen og blive lidt kedeligt i verden!

Miv sagde ...

Dyr har bare en charme, som kommer snigende ind under huden - og PLING så er man bare forelsket!
Jeg er ikke kattemenneske, men de er jo søde alligevel..

Min Bulldog er klumpet, og meget kærlig.. Han er tit dømt på forhånd, men har netop denne evne, at han vinder folks hjerter på sin charme!