torsdag den 22. juli 2010

I anledning af min blogs 2 års fødselsdag vil det glæde...

I anledning af min blogs 2 års fødselsdag i dag vil det glæde mig at se en masse kommentarer :)

Det er tænkt som en lille give away.
Du deltager ganske enkelt ved at skrive en kommentar.
Skriv om du helst vil vinde 1 sæt børne-lege-grydelapper af dem på billedet,
eller den hæklede vimpel med 8 flag herover.


Jeg synes jeg har været i blogland altid....tænk det er kun 2 år. Glæder mig til mange glade stunder med jer.
Husk i øvrigt, at der er blogtræf i botanisk have i Århus den 1. August 2010
og på Himmelbjerget den 22. August 2010.
Jeg kommer begge steder. Og det kunne da være SÅ hyggeligt at møde nogen af jer LIVE.
(HUSK tilmelding til pigerne bag de 2 link ovenfor).
Jeg udtrækker 2 års give away'en i morgen fredag kl. 12.00
blandt deltagere med en kommentar.
1 lod pr. deltager.

116 kommentarer:

Mia sagde ...

Uhh TILLYKKE med dagen :-)

Jeg er med og vil helst have den helt igennem smukke flagranke :)

Jeg skal med på blogtræf d. 1/8 - så der ses vi :)

Smil fra Mia

Retro Rejen sagde ...

Stort tillykkke med de to år! :-)

Jeg har først for nyligt opdaget blogland, og alle de skatte der gemmer sig på din og en masse andres blogge. Jeg håber på mange flere år til os alle.

Hvis jeg vinder, vil jeg rigtig gerne have en vimpel-række. De er rigtig skønne.
God ferie :-)

Heidi sagde ...

Hei Karen,

Så fine grytekluter - kanskje du også lager dem i voksen størrelse?

PS! Tillykke med de 2 år i blogland, selv har jeg kun blogget siden januar men det er så sjovt :)

mette b sagde ...

Kære Karen,
Tillykke med de to år! Jeg må se om ikke jeg kan deltage ved det ene af de to træf... det ved himmelbjerget er mest sandsynligt :)

Hvis jeg vinder, vil jeg helst have en vimpelrække...

Klem fra
mette

Home by Bianca sagde ...

Jeg vil også gerne være med og ville da gerne vinde vimplerne.

Har kun fulgt med i din blog i kort tid, men den er intet mindre en fantastisk...

Er en af de udheldige, der har andre planer på de to blogtræf dage. Så må vente i spænding, til der bliver lavet en ny.

Marianne sagde ...

Hjertelig tillykke med to år i blogglandia! Jeg vil mer enn gjerne ønske meg en vimpelrekke. Ha en god feiring og forsatt god sommer.

Julia Runge sagde ...

Tillykke med de 2 år! :D
Jeg skal også med i botanisk have den 1. august! Det bliver SÅ hyggeligt! Jeg ville aller-aller helst vinde flagranken. Den er simpelthen så lækker! :o)

Miv sagde ...

Tillykke med de 2 år!! Det er længe!

VIMPLERNE er bare superlækre, så dem lægger jeg 1 LOD på!

De små lapper er også lækre, men min baby vil først forstå ideen om laaang tid..

Ingerlise sagde ...

Jamen dog - tillykke med de to år. Jeg troede du havde været i bloglande - altid! Man må sige du kommer ud over rampen, hvilket jeg nyder i fulde drag.
Hvis jeg nu skulle gå hen og vinde, så vil et par børnegrydelapper være fantastiske.

IF Stjernen sagde ...

Tillykke med de 2 år som blogger. Jeg er rigtig glad for at du fik den ide, for det er altid spændende at se de ting du laver.

Jeg kunne vældig godt tænke mig at vinde en flagranke.

Og så tror jeg da lige at jeg skal have fat i opskriften på de grydelapper (i voksenstørrelse), for de ser gode ud.

Mette sagde ...

Tillykke med 2-årsdagen.

Hvis jeg er den heldige, så ønsker jeg mig et par grydelapper. De er altså super flotte. Og når man ikke kan hækle selv, så må man jo ønske :)

MVH
Mette

EnHeberg sagde ...

Hej Karen.
Stort tillykke med dagen ;)
Jeg glædes meget af dine indlæg og dine skønne kommentarer på min blog.
Hvis jeg vinder, ønsker jeg mig grydelapperne.
Kærlig hilsen
Louise

trinesoehest sagde ...

Sikke en fin give away og sikke en fin anledning! Tillykke med de 2 år!!
Jeg kan ikke rigtig vælge, hvad jeg bedst ku tænke mig, for begge sager er så fine!
Måske vimplen...eller grydelapperne...vent lige, spørger lige manden hvad han synes...
Han var ligeglad, men valgte alligevel børnegrydelapperne.
Hehe :-)

Lisbeth sagde ...

Min datter fylder 2 om en uge, og skal have et legekøkken i fødselsdagsgave. Dine små grydelapper, vil da være helt perfekte til det..

Beate sagde ...

Gratulerer med 2 år! :) Jeg vil gjerne vinne vimpelrekka, om det skulle være jeg som var den heldige vinneren!

Heidi sagde ...

Gratulerer med 2-årsjubileum!Jeg har mye glede av bloggen din :-) Jeg hadde blirr lykkelig om jeg vant vimpler ;-)

Pia sagde ...

Hip hip hurrraaa & tillykke - wauw 2 år med masser af inspiration

Julie sagde ...

Tillykke med de 2 år:-)
Jeg vil mægtigt gerne vinde flagranken:-)

Unknown sagde ...

Stort tillykke med jubilæet. Jeg nyder at følge din blog og vil elske at pryde Busters legekøkken med dine skønne grydelapper.
Kh Laura

Mia sagde ...

Hej Karen. Mine unger ville elske et par grydelapper til legekøkkenet, har både en dreng og en pige, så alle farver ville du. Håber jeg vinder og tillykke med to-års-blog-fødselsdagen.
KH Mia

violykke sagde ...

Hjertelig tillykke, ja tiden går.jeg er til flagranke.

La luz del norte sagde ...

Gratulerer! Jeg har ikke fulgt bloggen din så lenge, men liker alt jeg ser og den vimpelrekken - den er super!

Ha en fornøyelig kveld videre!

Klem fra Solrosa

Kys en Frø sagde ...

Stort tillykke med de 2 år.

Jeg holder meget af din blog og kommer her jævnligt. :-) tag´ endelig flere år her på bloggen :-)

Hvis jeg skulle være den heldige, er jeg til den smukke flagranke

Kærligst
Elin Emilie

DiSign-Keramik sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med dagen.

Det er altid en fornøjelse at læse med på din blog.

Man får altid så mange gode ideer og fif fra dig.

Hvis jeg skulle være heldig at vinde, vil jeg meget gerne vinde flag-ranken, den er simpelhen bare for fed.

Rigtig god dag.

Kh. Dianna

Anna sagde ...

Tillykke med de 2 år :)
Og tak fordi du deler :)
Jeg vil gerne vinde flagranken..
KH Anna

Anonym sagde ...

Jeg er bare glad for at du begav dig udi det at blogge, for hvor er det dog et dejligt farverigt univers jeg dagligt bliver lukket ind i :) TAK
Sååå... tillykke med fødselsdagen til dig og bloggen ;)
KH Tante T
(...som syns vældigt om flag-ranken...)

Anonym sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen idag.. Glæder mig til mange gode tider fremover.. Jeg ville elske at vinde den søde flagranke..

Unknown sagde ...

Hei,
De barnegryteklutene kunne jeg tenkt meg :o)

Kanskje vi treffes på picnic i Århus? Jeg og sønnen min er i Danmark da ser du :o)

Klejs sagde ...

Kære Karen.

Tillykke med fødselsdagen. Jeg har blogget siden 2006 på div. sider og jeg har ellers læst mange blogs, men ingen som din. Takket være dig er jeg blevet lidt krea igen og har lyst til at prøve forskellige ting.

Flagvimpler vil se godt ud til sønnens 3 års fødselsdag!

Vh. Elisa

Belinda sagde ...

Stort tillykke med de 2år! Jeg kunne slet ikke forestille mig blogland uden dig.
Jeg er sikker på at vimplen kunne blive så fin i vores have :)

Helle Mikkelsen sagde ...

Hej Karen.

Tillykke med din blog fødselsdag ;o)
Jeg nyder at læse med hver dag.
Hvis jeg er heldig vil jeg blive glad for vimpel-rækken.

Go sommer.

randiglensbo.dk sagde ...

Tillykke med mærkedagen. Jeg synes, at dine børnegrydelapper er meget, meget fine, og ville være super glad for at vinde sådan et par.

Randi

Micha sagde ...

tillykke med de 2 år :)
Vil meget gerne vinde grydelapperne :)

Fargebarn sagde ...

Gratulerer så mye med de to år! Du har virkelig en fin blogg, og jeg er innom her hver dag!

Agro sagde ...

Hej Karen

Tillykke med 2 års dagen.
Jeg vil da gerne vinde din smukke ranke.

Vi ses i Botanisk have.

KH AG

Månestrålens mamasita sagde ...

STORT tillykke med de 2 år, jeg er selv helt ny når det kommer til blogland, men kan se hvorfor du er blevet hængende gennem tiden. Det er da fantastisk. Nyder desuden at læse med hos dig :)

hvis jeg vinder vil jeg meget gerne have den skønne flagranke - har kigget på dem flere gange, og synes de er så mukke, men kan desværre ikke selv hækle:(

KH Vibeke

Darling L sagde ...

Tillykke med den store dag! :-)

Jeg vil rigtig gerne vinde de finde vimpler til min datters værelse.

Vi ses d. 1. august :-)

Kh Louise

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Tillykke nmed 2-års-blog-dagen.
Nyder at besøge din blog - giver dejlig inspiraton.
Hvis jeg skulle være heldig, ønsker jeg mig børnegrydelapperne.
Lækkert mønster-
hurra fra annie

Helle K. sagde ...

Tillykke med dagen :)

Jeg ønsker mig at vinde den fine vimpel :)

Iben sagde ...

TiLlYkKe MeD dE 2 åR i BlOgLaNd!

Hvis jeg vinder vil jer gerne have et sæt grydelapper til min døtres legekøkken.

grønn sagde ...

Gratulerer med 2-årsdagen! Masse flott inspirasjon å finne her hos deg!
Skulle jeg være så heldig å vinne, ville jeg hatt den flotte vimpelrekken.

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke
Kender en som ville blive meget glad for sådan et par fine grydelapper i grøn..

anitaholstjensen@hotmail.com

Glaphuset sagde ...

Hej Karen.

Tillykke med dagen :o) Det bloggeri er fantastisk, jeg eeeeelsker detm og forstår da slet ikke hvordan jeg har kunnet leve uden ;o) Var det ikke for din blog havde jeg ikke flagranker i vinduerne til fødselsdage og jul eller nydt at arbejde med det skønne Photo Scape. Tak for en voldsomt inspirerende blog Karen.
Skulle jeg være den heldige, så tror jeg da Asta vil synes at det ville være uundværligt med et par brydelapper i legekøkkenet :o)

KH Anette

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Tillykke med de 2 år i blogland! Det er et fantastisk sted, så kan godt forstå at du holder ved. ;-)

Jeg synes at vimplerne er SÅ fine og vil passe super fint på min trolds kommende værelse. ihh dem vil jeg gerne vinde.

Jeg kommer nok ikke med til blogtræf, men jeg håber at I får nogle fantastiske dage. Der kommer garanteret til at vrimle med skønne ideer...

KrudtuglensMor sagde ...

Stort tillykke - vi har også lige fejret to års fødselsdag herhjemme :) Vi modtager hjertens gerne flagranken :)

g u r o sagde ...

Gratulerer! :)
Jeg blir superglad om jeg vinner vimpelrekken! Herlig - herlig - herlig!!

Ønsker deg en fortsatt deilig sommer!

Mor-t-2 sagde ...

tillykke med de to år! jeg vil meget gerne deltage i din give away, og håber på at vinde den fine vimpel :)

Menannes- Mojo sagde ...

Hej Karen
Hjertelig tillykke.
Din blog var en af de første jeg faldt over og bestemt en af dem, der gav mig blod på tanden.
Du laver klart en af de bedste, og bliv endelig ved med det :-)
Er vild med dine flag.
Vh. Marianne

Malene sagde ...

Tillykke med 2 års dagen! Keep up the good work. Elsker at følge din blog. Vi ses formentlig til blogtræffet den 1. august.
Jeg ville elske at vinde din flagranke.
/Malene

Dorte sagde ...

Tillykke søde Karen. Her vil jeg gerne være med. Hvad vil jeg så vælge, svært... men ender på en række vimpler.
Dorte :O)

Mette Houg sagde ...

Tillykke med de 2 år, Karen.
Hvor er jeg bare glad for at du for to år siden fandt lysten til at blogge - du sender nemlig så meget god energi til Kalundborg, og jeg er helt sikkert ikke den eneste, der har det på den måde:0)
Den lille vimpel vil passe så smukt i min datters nye legehus!

Hip hip hurraaaaaa

Lisa sagde ...

Hej Karen
Stort tillykke med dagen, 2 år er helt vildt. Jeg har desværre ikke været med så længe, men er sikker på jeg nok skal få indhentet det hurtigt. Der er nemlig så mange fine ting på din blog, at jeg bruger en del tid herinde.
Vimplerne er helt sikkert dem, jeg vil være helt vild over at vinde vimplerne, har det helt perfekte sted hvor de vil pynte.
Hilsen Lisa

Annchen sagde ...

Stort tillykke til din dejlige og evigt inspirerende blog!:)
Lækker give away.. Jeg vil gerne ha' vimplerne til at pynte herhjemme, hvis jeg skulle være så heldig..
KH Anne

Randi sagde ...

Hej Karen!
Tillykke med 2 års-dagen.

Jeg vil helst vinde vimpel-rækken. Det er bare super farver Tanterne har i Havblik :o)

Randi

Else Marie sagde ...

Det må helt bestemt være et par børnegrydelapper, til mit barnebarn Thea som lige er blevet 2år. Hun leger med sit lille køkken hver dag.
Stort tillykke med de 2 år.
Kærlig hilsen

Else Marie

Anonym sagde ...

Et stort tillykke med de 2 år, må det til rigtig mange år endnu. En
Flagranke vil helt sikkert pynte vores lille terasse vi har, med lyseblå prikkede dug fra stof og stil.
Rigtig god dag
Kh Maria Grandt

Kridte-hvidt sagde ...

Kære Karen, godt gået! 2 år WOW. Tiden går bare stærkt!

Rigtig fine gaver og skulle jeg vinde vil jeg være glad uanset hvilken en jeg vinder, for de rammer begge plet.

Torsdags kram
Lotte

Barbara sagde ...

Stort tillykke med de 2 år. Det er en fantastisk blog du har, så håber du bliver ved MANGE år endnu!

Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så vil jeg blive utrolig glad for nogle børnegrydelapper. Det var enormt svært at vælge, da begge dele er vitterlig skønne.
Kærligst Barbaras-syslerier

Finurligt sagde ...

2 år og mange mange blok indlæg senere - et stort tillykke!

Sån' et par grydelapper ville passe perfekt til Johannes' legekøkken, så det er da i den kurv, jeg smider min fødselsdagshilsen.

Unknown sagde ...

Stort tillykke med dagen, Karen :) Jeg glæder mig til at møde dig til blogtræf i Århus! Jeg ønsker mig et par grydelapper til et fremtidigt legekøkken til min lille dreng :)

De bedste fødselsdagshilsner
Mejse

Anonym sagde ...

Hip hip hurraaaaaaaa.... Og had end det er vimplerne eller 'lapperne' vil de helt sikkert pynte smukt i småpigernes NYE, næsten færdige (far-bygget) legehus!!! ;)
Vi ses (forhåbentlig) i Botanisk have...

Angelikas quilts and knits sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen og tak for en masse inspiration :-)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde dukkegrydelapper :-)
kh
Angelika, lige syd for grænsen

Anita sagde ...

Gratulerer! Du lager så mye fint. Ønsker vimpel.

Hilsen Fama, norge

mail: anihaarb@online.no

PUK sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Det var jo dig, der burde have gaver:)
Ønsker mig en snor med vimpler.
Keep up the good work.
KH Puk

Drømmehjerte sagde ...

Gratulerer med 2 års bloggedag! :-) Du har en super, inspirerende blogg!

Viss jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg barne-leke-grytelapper. De ville vært perfekte til min lille datter!

Vh, Ingvild

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Tillykke med 2 års jubilæet :)
Fantastiske præmier - men mine piger vil blive super glade for et par grydelapper til deres legekøkken!!!
Kh Tina

Linnea skriver: sagde ...

Jeg vil da rigtig gerne deltage. Skulle jeg være heldig, vil jeg gerne lægge billet ind på flag-ranken.

tusindfryd sagde ...

Tillykke med 2 årsdagen søde :-)

Jeg satser helt klart på at vinde en ranke der skal minde mig om Skagen ;-)

KH

Almas mormor sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Jeg nyder rigtig meget din blog og elsker at blive inspireret :) Den smukke flagranke vil jeg gerne vinde ...

Merete sagde ...

Tillykke med de 2 år ... og din super fine inspirerende blog.
Min er jo ret ny og hvor går der dejlig meget tid med det.. ;0)
Vil da frygtelig gerne vinde flagranken..
hilsen Merete

Anita Tørmoen sagde ...

Gratulerer med 2 års dagen din. Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen av vimpelrekken:)

Unknown sagde ...

Stort tillykke med 2 års dagen.
Jeg nyder hver dag at lade mig inspirere af din skønne blog og glæder mig til at følge den i fremtiden.
Dine skønne grydelapper ville passe så perfekt i min lille nieces lege køkken sammen med kagerne jeg er i gang med hækle til hende.

Mette sagde ...

Stort tillykke med 2-års dagen.

Jeg har en stor svaghed for vimpler, så skulle jeg være så heldig at vinde, vil mit valg falde på dem :-)

Kærlig hilsen Mette

Frøken Nobel sagde ...

tillykke - jeg vil blive glad for begge gaver, men gladest for børnegrydelapperne....min datter bliver 3 næste lørdag og mangler lige sådan nogle i hendes køkken:-)

HandmadeByMalle sagde ...

tillykke tillykke .....

du har en vidunderlig blog og det er altid sådan en fornøjelse at læse dine indlæg! keep it up!

hvis jeg skulle være så heldig at vinde....så kunne jeg godt tænke mig flagranken.....men grydelapperne kunne også gøre gavn i pigernes legekøkken!

malle

Camilla sagde ...

Stort TILLYKKE med din dejlige og evigt inspirerende blog..:-))
Er meget forelsket i din flagranke, den vil jeg rigtig gerne vinde...

Ville frygtelig gerne deltage i en de to kommende blogtræf, men de er desværre begge placeret i mine arbejds-weekender...Håber at kunne deltage engang i efteråret eller op mod jul??

Pernille på 1. sagde ...

Kære Karen

Tillykke med de 2 år, ja tiden det flyver sørme hurtigt her i blogland

Jeg er meget glad for alle de DIY du laver, sidst har jeg jo lavet dine blomster.

Hvis jeg skulle være heldig at vinde så er jeg lidt vild med vimplen.

Sandie sagde ...

Mange gange tillykke med de 2 år :)
Og mange tak for en rigtig inspirerende blog!

Du er grunden til at jeg fik øjnene op for den fantastiske blogverden. Min veninde sendte mig en dag et link til din blog, og det var starten på vejen ud blandt de mange skønne krea-blog-kvinder. Jeg vender dog næsten dagligt tilbage til mit udgangspunkt - din blog.

PS. Helst den fine flagranke :)

Sine K-J sagde ...

Tillykke med blog-jubilæet! Nyder at følge med. Jeg vil gerne vinde grydelapper. De ser rigtig fine ud. Satser på at komme til himmelbjerget. :o)

Jesper Pedersen sagde ...

Tillykke, tillykke, tillykke! Jeg har kun to måneders bloggeri på bagen, og jeg kan allerede ikke undvære det.

Og jeg vil meget gerne være med i din give-away... et par grydelapper til Arthurs små sarte fingre, tak:)

Venlig hilsen Jesper

Thinkingspace sagde ...

Tillykke med dagen!

Jeg lægger et lod på flagranken. Jeg er sikker på, at jeg vil kunne finde en fin plads til den her i mit sommerhus. :-)

Fru Melgaard sagde ...

Stort tillykke med de 2 år på bloggen:).
Jeg vil elske at vinde et par børne grydelapper:o)
Vh. Louise

morslille sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen. Jeg er ny i blogverdenen, din blog er dejlig inspirerende og hyggelig og jeg følger den med glæde.
Skulle jeg være så heldig at vinde, ønsker jeg mig et par grydelapper, gerne blå eller turkise, de ville passe godt i vores legehuskøkken.
Hilsen Charlotte

Joan sagde ...

Hjertelig tillykke med de to år. Vil meget gerne forsøge mit held med at få fat i den flotte flagranke. Knus Joan

Westmose sagde ...

Hej Karen - tillykke med din 2 års dag...troede faktisk også du havde været meget længere på bloggen :-)

Jeg krydser fingre for vimplerne og vi ses 1. august.

Kh. Mette

Lene sagde ...

Hejsa og stort tillykke emd de 2 år, er jo rimelig ny herinde i dette lækre univers, og ville gerne have været med til de træf, men må vente tilen anden gang. øv.

Er vild med både dine vimpler, grydelapper og andre skønne ting du laver, da jeg ikke selv kan hækle, men elsker hæklede ting, og altid må få lokket andre til det.
Mvh Lene

Tøsemor sagde ...

Tillykke med de to år i blog landet.
Så fine hæklede sager, skulle jeg være den heldige vinder ønsker jeg mig den fine flagranke..

Annette sagde ...

tillykke på 2 års dgen....
Flagranke eller minigrydelapper - begge dele kan bruges

KirstenK sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen...jeg vil helst vinde hvis jeg er heldig altså, flagene!

janet sagde ...

Musik: Tommy Seebach

Hip hurra
- det din fødselsdag
- det er idag den dag du kom frem og sagde
- "kom lad os blogge nu - ja det synes jeg at jeg sku..."
- Hurra det din fødselsdag...

Og til sådan en sommer-fødselsdags-sang kan da kun høre vimpler der kan blafre i sommervinden...

Lappesola sagde ...

Gratulerer med jubileet. Du er et herlig forfriskende innslag i bloggverdenen.

Klem fra Sol

Bettina Brødsgaard sagde ...

Hej Karen

En lille hilsen her på din "fødselsdag" :-)

Er selv lige hoppet på vognen og har startet en blog som jeg håber du vil kigge forbi engang imellem.

Hvis jeg er den heldige vinder kunne jeg godt tænke mig flagranken. Vil sætte pris på lidt hæklet hygge på terrassen. Vi nyder vores første sommer nogensinde i egen have, og har igår købt nye hvide havemøbler som den farverige ranke vil stå godt til :-)

Mange hilsner
Bettina/Roskilde :-)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Åh jeg ville ELSKE hvis flagranken kom hjem til mig og bo :D

Og i øvrigt en lækker ny header du har fået på bloggen - med alle de fine nye sager du har lavet. Me like :D

Puk sagde ...

Næh hvor hyggeligt - gaver til os fordi du holder fest :)

Flagene ville være PERfekte til datterens nye legehus - ingen tvivl!

Sophie sagde ...

Stort og varmt tillykke med de to år !
Jeg håber, at du har lyst til at blogge mange år endnu, for din blog er utroligt inspirerende og positivt smittende.
Hvis jeg vinder, vil jeg rigtig gerne have flagranken :-)

Ida sagde ...

Hei Karen!

Følger med deg, selvom det går altfor lang tid mellom hvem gang jeg sier hei... så: Hei, hvordan har du det?

Du viser så utrolig mye fint, og det er umulig å ikke la seg inspirere! Over helgen skal jeg vise min versjon av den nye stellevesken fra stoff & stil, den ble SÅ fin! :) Sydd av ett 'nytt' gammelt retro stoff i blått :-)


Grattis med jubileum.. to år er lenge, du er flink :)

Ha en fortsatt fin sommer!

Klem fra Ida

Krull sagde ...

Jamen stort tillykke med 2årsdagen :-) Troede faktisk at du havde blogget meget længere end det. Hvis jeg bliver den heldige skal det være flagrænken der skal pynte her hjemme.

Prinsesser og pirater sagde ...

Stort tillykke med din blog. Du er super inspirerende!
Jeg er til den yndige flagranke, hvis jeg skulle være den heldige...
Venligst Stine

Stella Dea sagde ...

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE!
Åh hvor ville det dog lige passe mig fint, at vinde et par små fine grydelapper. De kunne så fint pynte når Izabel kommer på ferie hos farmor første uge i august. Grunden til, at jeg desværre ikke skal med til blogtræf denne gang. Ved endnu ikke mht d 22.9, men lysten mangler ikke.
God dag, nyd det dejlige vejr.

Unknown sagde ...

Øj, så blev jeg nummer 100 :-)
Tillykke !!!!

Fru Vesti sagde ...

Tillykke med de 2 år.

Hvis jeg er heldig at vinde ønsker jeg mig vimplerne :o)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

10-LØKKE 10-LØKKE 10-LØKKE med de 2 år KKV :)

En dejlig dejlig blog med altid godt humør og fifs til alverdens skønne sager..

Jeg vil meget gerne vinde flagranken, selvom jeg synes at børnegryddelapperne også bare er fine!

Rigtig god weekend..

fru westerskov sagde ...

Tilykke med de 2 år. Jeg må sige at det har du gjort godt. Jeg læser med hver dag, men er ikke så god til at få skrevet kommentarer. Jeg vil gerne være med i kampen om vimplerne :) Fortsat god sommer.

Davids Engle sagde ...

Hvor er det en fin blog. Tillykke med fødselsdagen. Jeg glæder mig til at følge dig og blive inspireret af din fantastiske kreativitet...og så er jeg vild med flagranken:-)

Helle sagde ...

Tillykke med dagen. To år er da også lang tid, men jeg håber du bliver mange år endnu og fortsætter med din dejlige inspiration.
Skulle jeg være så heldig at vinde er det nok flagranker der trækker mest (selvom de der grydelapper også er mums..)
Forsat god dag - hilsen Helle

Anonym sagde ...

Kære Karen.

Hjertelig tillykke med 2 års blogdagen.

Er staretet med at læse din blog for 6 mdr. og læser den hverdag, man bliver i så god humør og for masser af dejlige ideer, har lige lavet dine flag.

Hvis jeg vinder vil jeg blive mega glad for vimpel-rækken.

God ferie:-)

Sommerhilsen fra Iben

wina fiona sagde ...

Kære Karen.
Stort tillykke herfra "De små ting gør livet stort". Det har været to spændende år i dit selskab, og jeg ser frem til endnu flere ligeså gode og inspirerende år.
Kærligst fra wina Fiona.
ps. mine børn er for store til grydelapper, men jeg ville elske at pynte min oase med en flagranke.

Anonym sagde ...

Tilykke med de 2 år!

Tak for en dejlig blog. Skønt at følge med i dine ideer og opfindelser :-)

Jeg vil forfærdelig gerne vinde dine skønne vimpler. De vil pynte smukt i min nye parasol ;-)

Jeg har ingen blog, men vender fluks tilbage med min adresse, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

Kh Lisa

stine T sagde ...

Tillykke med årsdagen. Følger med på bloggen hver dag.
Hvis jeg vinder, vil jeg helst have de små børnegrydelapper. Min søn har lige fået sig et legekøkken, og grydelapperne ville fuldende oplevelsen.
Venligst, Stine

Leander sagde ...

Tillykke med 2 års dagen!!!

Jeg vil gerne vinde flagranken :)

Kh Julie

Annette Post sagde ...

Hurra og til lykke! og ikke mindst tak for alle dine inspirerende indlæg.
Ville rigtig gerne vinde vimpel-ranken til mit lille retræte-telt i haven :)
God sommer!

Pernille sagde ...

TILLYKKE med de 2 år... jeg er fast inde og kigge på din blog hver aften for at se hvad du har af sjove indput og ideer og bliver meget inspireret af det:-) hvis jeg vinder vil et par grydelapper gøre lykke i sønnens køkken:-)

Sisse-Sofie sagde ...

Juhuu. Jeg vil gerne vinde vimplerne!

/Sisse-Sofie

unikarina sagde ...

Tillykke med dagen - og tak fordi du deler samt inspiration
Jeg vil gerne vinde vimplerne som skal blafre i mit birketræ

Quie sagde ...

Tillykke med din 2 års dag.
Det er altid spændende at se og læse hvad du nu har fundet på.
Ville være dejligt hvis flagranken endte herhjemme hos mig!

Karen Klarbæk sagde ...

Det er slut og jeg trækker en vinder nu.

Tusind tak for de mange mange søde, venlige og skønne kommentarer.

Karen