tirsdag den 27. juli 2010

Medlem af klubben?

Jeg fik medlemskort til en ny club i går. NESPRESSO. Ikke at kortet gælder sådan, at jeg nu kan få kaffe. Men jeg kan få varm eller kold mælkeskum eller bare varmet min mælk.


Den lille maskine har længe været et ønske. I går blev den dagens dyreste impulskøb.
Knap 600 Kr. Og nu skal den prøves.....lige nu. For jeg har ikke fået kaffe endnu.
Jeg elsker NESPRESSO kaffe, men ikke ideen om alle de små metal kapsler der skal ud og ikke bliver genanvendt så en nespresso kaffemaskine køber jeg nok ikke.
Men mælkeskummeren...den er bare genial :)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med din mælkeskummer og medlemskab af NESPRESSO, håber at du havde en dejlig dag i København.

Mange varme hilsner

Iben

Camilla sagde ...

Mmm har fødselsdag imorgen, kan vist lige nå at få den på ønskelisten...

Karen sagde ...

Jeg har også købt én denne sommer og jeg er så glad for den:)

Irene sagde ...

Jeg har købt én magen til for et par måneder siden, og jeg mener absolut, at det er den bedste mælkeskummer på markedet(og jeg har prøvet mange!) Men du skal være opmærksom på, hvilken slags mælk du bruger. Det er ikke al mælk, der skummer lige godt, og frisk mælk er selvfølgelig bedst. Jeg bruger økologisk minimælk fra Thise:-)

EnHeberg sagde ...

Nej, jeg er ikke medlem.
Jeg drikker the :)

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for gode tips med mælken.
Jeg drikker OGSÅ te....men det ene behøver jo ikke udelukke det andet?

:)

Anonym sagde ...

Hej Karen. Min mand fik en mælkeskummer til sin fødselsdag for 1,5 år siden (min ide ;o), og han griner ofte af, at han kun han brugt den et par gange, for jeg vil nemlig ikke lade ham komme til. Jeg ELSKER den lille maskine og bruger den dagligt. Og efter vi fik en nespresso kaffemaskine, er jeg også begyndt at drikke kaffe dagligt. Tidligere skete det max et par gange om måneden. Men du har ret i det med kapslerne - her i Schweiz er der dog mange opsamlingssteder, hvor man kan aflevere de brugte, så samvittigheden er lidt bedre, end når de ender i skraldespanden. Kan man ikke det i Danmark?
Mange hilsner ML