fredag den 23. juli 2010

Blog fødselsdags vinderen er fundet!

Så er den heldige vinder fundet. Det blev Iben der skrev kommentar som nummer 40.


Derudover sender jeg en vimpelrække til Janet som tak for det skønne fødselsdagssang indslag.

Vil I begge sende mig jeres postadresser pr. mail: klarbaek@vip.cybercity.dk

Så sender jeg gevinsterne. Iben skal også lige skrive hvilken farve grydelapperne skal have.

Tusind tak for den helt vilde deltagelse og alle jeres søde kommenatarer....der er jo ferie for rigtig mange, så jeg er forundret over den store deltagelse.

Håber I fortsat kigger ind.

4 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Tillykke til de heldige!
Du fortjener hver en kommentar :)
Kærlig hilsen
Louise

tusindfryd sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE i to de vimpler er bare så skønne !!

Iben sagde ...

Det er jo mig! Hvor er jeg heldig.
Tak for det og rigtig god sommer til alle derude i blogland : )

Anita Tørmoen sagde ...

Gratulerer til vinnerene!