fredag den 30. juli 2010

En ny samling....

Måske samler jeg på engangsbestik? Nu har jeg ihvertfald 3 forskellige slags. Bare fordi udformningen er skøn. "Spån" bestik fra Skjalm P. Ca. 1 Kr. pr. stk. i poser af 9,50 dkk (Super dekorativt).

Og en pose neon bestik fra Tiger.

Og så fik vi endelige brugt den store kasse med gennemsigtigt kraftigt engangs bestik til vores sommerfest. Det købte jeg i USA for over 10 år siden.
Samler du på så mærkelige ting som engangsbestik?
Der er kommet en ny mandlig blogger. Han er samler. (Og skriver godt) Så selvfølgelig er han dermed på min favorit-blog-liste for tiden. Besøg Jesper her.

6 kommentarer:

Anita Tørmoen sagde ...

Det er mye artig man kan samle på:)

***Hos Mutter*** sagde ...

Noget af det engangsbestik er altså så fint, at man simpelthen må vaske det af og bruge det igen.

Jesper Pedersen sagde ...

Tusind tak for de flotte ord, Karen! Man skulle jo tro, jeg havde fedtet for dig med (engangs)bestikkelse;)

Jesper Pedersen sagde ...

... undskyld min dårlige humor... jeg er lige blevet far.

kundskabogkaos sagde ...

Rema1000 har lige nu noget rigtig fint 100% ned brydeligt engangsbestik....

Karen Klarbæk sagde ...

Fluks på vej i Rema. Tak for tippet.

Og skønt med lidt humor ind over, Jesper. Og nybagt far eller ej, så bliver vi så begejstrede når der endelig dukker mænd op på bloggen.
Jeg må så nyde synes af barnet når Mejse kommer til blogtræf søndag :)

Og ja...det må da bare vaskes og bruges igen....