søndag den 18. juli 2010

Familie middag

Når vi besøger München, er det fordi jeg har min familie her. Jeg var her første gang som udvekslings elev i sommerferien for over 25 år siden. Jeg gik med i Steiner Skolen i Leopoldstr. i München i en måned og blev indlogeret hos en skøn familie, som jeg har haft rigtig god kontakt til siden. Vi kommer her gerne 2-3 gange om året og får lige så gerne besøg af dem.

I aftes skulle vi have grillfest. Min far hernede er en byggehaj med myggenet og presseninger. For myg er der i rigelige mængder, da grunden støder op til Amper floden og en kæmpe skov.

Det var også helt skønt, lige til det begyndte at regne for alvor. (Endelig regn...for første gang i 14 dage for vores vedkommende. HURRA)!!!! Men så blev festen flyttet under glastaget.

14 nære familiemedlemmer inklusiv os...og der manglede en del endda :)

Jeg elsker mine tyske familiefester.....HERLIGT.
Måske vores ældste en dag skal udveksles også. Der er nemlig andre jævnaldrende Steiner skolebørn i familien og det kunne jo også være godt for næste generation at lære tysk.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Skønt at du stadig har kontakt og at den kontakt er givende og ægte.

EnHeberg sagde ...

wunderbart :)
viele Grüsse Louise