torsdag den 15. september 2011

Jeg kunne ikke lade være

Ingen tvivl om hvad mine yndlingshæklenåle er for nogen....vel?
I dag i Stof & Stil fik jeg lige øje på, at de har Clover til knap 40 Kr. pr. stk.
Og så var det jeg ikke lige kunne lade være....
For en gang imellem bliver der en midlertidigt væk, og det er jo altid lige den jeg bruger mest,
der gemmer sig.
Så er den væk i et par dage, men alt imens jeg er storirriteret over ikke at kunne komme videre et et projekt.

Nu skulle den sag være løst.
Jeg har et "reservelager".

Og kender du ikke Clovers hæklenåle endnu?
Så kan jeg fastslå at hækling går som en leg med de rigtige redskaber, det glider bare lettere.
Måske en idé til juleønskelisten i år?

10 kommentarer:

Josefine sagde ...

Jeg er enig, det er det helt rigtige værktøj.
Jeg vil bare lige fortælle at det abselut billigeste sted jeg indtil nu har set dem, er i Stof og sy i Skanderborg. Her koster de kun 35 kr. De har en rigtig fin butik, og også en fin internetbutik.

Pernille sagde ...

Det var da vildt billigt. Synes de koster 70 kr. alle steder i Århus? Så må jeg hellere få taget mig sammen til at komme i Stof og Stil, nu er der jo en virkelig god grund! Man må jo aldrig gå ned på udstyr ;) Tak for tippet :)

Klem Pernille - pescno.blogspot.com

Giraffens kaos sagde ...

Enig hær også! De er helt perfekt :-)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Sjovt nok - jeg købte min første i Stof & Stil forleden da, og er da nødt til at udskifte alle de gamle med disse her. Det hele glider bare nemmere:-)

Gitte sagde ...

Det var et godt tips! Skal se etter dem i på Stoff og Stil i Norge. Håper de har dem der:)

Jenny sagde ...

Ja, det tror jeg, at jeg vil ønske mig. Selvom jeg nu faktisk er godt tilfreds med mine hæklenåle fra Søstrene Grene :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Jeg har købt den..
Nu skal jeg så bare have lært at hækle.-)
Det går lidt sløjt..
Knus Susi

Lavendel sagde ...

Jeg har flere gange købt et sæt på 6 på nettet til lidt over 100kr., så jeg kvier mig over at gi' 65, som Tanterne ta'r.

Anna sagde ...

Absolutt enig!! =) Ingen over, ingen ved siden.. Så bra de endelig har dukket opp i butikker og ikke bare på nett.. =)

Curly sagde ...

Endnu et nyt behov... så jeg har lige været forbi Stof og Stil i dag, de ligger jo super godt i hånden!