onsdag den 21. september 2011

Vi holder hæklecafé den 1. Okt. 2011

Lørdag d. 1. oktober holder jeg hæklecafé hos/med Mette/Bettekun.
Jeg kommer med alle mine modeller og opskrifter og lærer dem der kommer, at hækle dem.
Kan du allerede hækle, er du da velkommen alligevel, så vi kan møde hinanden. 




Mette bager kage, laver kaffe og the og håber at rigtig mange af jer har lyst til at komme til en
hygge-nørkle-lørdag.

Hvornår
Det bliver som sagt lørdag d. 1. oktober k.14-17

Hvor
Herredsvej 13, 9600 Aars

Pris
30 kr for kaffe, kage m.m.

Medbring
Garn og hæklenål eller køb det på stedet.

Tilmelding
Det er nødvendigt at tilmelde sig, og det gør du nemmest lige 

Vi glæder os til at se rigtig mange af jer!

10 kommentarer:

Bolette sagde ...

Ork, endelig noget jeg rigtig gerne vil, og bor i nærheden af - og så er det lige en dag hvor jeg ikke kan - Jeg håber det kommer igen en anden dag :)

Karen Klarbæk sagde ...

Det kan fint tænkes at det sker igen en dag...hvis der altså kommer nogen den 1. oktober :)

Karen

Anonym sagde ...

Øv øv - ja det er så i den anden ende af landet - kan det tænkes at du laver et lignende arrangement i Odense på et tidspunkt? Eller evt. på Kreative Dage i Fredericia den sidste weekend i oktober..
Mvh Gitte Vinston
mail@vinston-design.dk

Mette Houg sagde ...

Måske du en dag vender tilbage, til Hørve?... Det var så hyggeligt sidst, da du lavede Hækle-hygge i Hørve!

Unknown sagde ...

Ej altså. Jeg har meldt mig til hendes hæklecafé her d. 29/9. Håbede lidt på endelig at møde dig der. Min søn har fødselsdag d.1/10, så jeg bliver nok ikke så populer hvis jeg tager i byen den dag. der skal helt sikkert nok dukke nogen op, og så må jeg bare lige som andre vente på at der bliver en næste gang.
Sender lige en sms til din gamle kolega Hanne T fra Lene Bjerre, om at du kommer på disse kanter, hun vil så gerne hilse på dig igen.

Karen Klarbæk sagde ...

Gitte, jeg har sendt dig en mail.

Fru Hygge....ja, det må vi da gøre igen en dag :)

Ej hvor ærgerligt Camilla.
Spørg endelig Hanne, det ville da være hyggeligt.

Unknown sagde ...

Så kan du godt skrabe alt dit bedste tålmodighed sammen, jeg kommer og nååå hvor vil jeg gerne lære at hækle flag.

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg kommer også - glæder mig meget til for første gang at besøge Bettekun og møde dig og jeg glæder mig til at lære at hækle zigzag striber :-)

Anonym sagde ...

Det gad jeg helt vildt godt, men bor på sydsjælland, tror du ikke du en dag finder vej hertil, så skal jeg nok samle en stor flok...;o)

Keramikeren sagde ...

Uh, det er jo lige rundt om hjørnet. Og så kunne det være jeg kunne lære at hækle lidt. Det fik jeg nemlig ikke lært af min bedstemor.