onsdag den 21. september 2011

Aftenen gik med at bage cupcakes med pigerne

Det er hundelængesiden jeg har bagt cupcakes med pynt og det hele.
Mens jeg kørte hjem fra arbejde ringede Karoline og sagde "om ikke nok".. og "please kan vi ikke"?
"Min lærer siger han ELSKER CUPCAKES og helst dem du bager mor" :)
Og DET var lige hvad der skulle til for at overtale mig....(for nem ikke?)


Billederne her er af dem han havde set og smagt fra boden vi lavede til skolens majfest

Håber det er lyst nok torsdag morgen, til at lægge billeder ind af de nye når de er pyntet.

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er de fine, håber der er lys i morgen så vi kan se de sidste. jeg har selv lige bestilt nye tylle i dag og glæder mig til de kommer så skal der bages.

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

hvor er de smukke og fantastiske farver. På tirsdag skal jeg til aftenkursus hos Specialkøbmanden i sprøjteteknik i blomster og blade .... det glæder jeg mig til og håber der også kommer fine cupcakes ud af det....

FamilienG sagde ...

Nøj de ser indbydende ud, alt for indbydende :o)

M sagde ...

Hold da op de er flotte! Bare send nogle til odense :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Tak de damer :)

Tante sød....det kursus gad jeg da godt. Jeg er jo bare selfmade udi cupcakes.

Var oppe kl. 5.00 og fik lavet smørcreme/fugde til dagens kager.
Karoline fik dem med, så læreren kan dele ud, og der var nok til at han kan give til lærerkollegerne også. Sagen var nemlig, at han har haft fødselsdag, og børnene mente han skulle dele ud. Han synes hellere Karolines mor skulle lave cupcakes for ham!!!
Jeg er af den opfattelse at lærere SKAL forkæles af forældrene. Det får alle parter mest ud af :)

Karen

Anonym sagde ...

De er super søde. Hvordan laver du smørcremen, alle de sjove farver...er det bare frugtfarve og kakao du blander i? Og det søde pynt.... Man skulle have været lærer på dine børns skole ;-)

Mette Glerup sagde ...

Åh, Karen. Vil du ikke nok lægge opskrift på kagerne og den flotte smørcreme/fugde på din blog. Jeg synes at huske, at du også engang har skrevet, hvor du har købt pynt m.m. men jeg kan ikke huske det - ej heller finde det igen her på din blog..
Det kunne være så sjovt at prøve med ungerne :o).