søndag den 11. september 2011

Krea-projekt eller bare til deko

Pæne perler....bare til dekoration?
Måske de lige straks skal bruges til noget.
Min mor og jeg laver nemlig basar sager sammen i dag.
Lanterner og andet, som er nemt at klare når lige man er 2.



Jeg har ingen planer med perlerne endnu.....måske du har en god idé?
Ellers er de bare i plexiglas æsken til deko.....lidt endnu.
Perler fra Søstrene Grene
36 stk. i blandet størrelse: knap 20 Kr.
De er da helt vildt skønne til prisen ikke?

8 kommentarer:

Hende selv sagde ...

Meget lækre perler :-)

Frk. Nielsen sagde ...

Ja de er virkelig lækre!
Surt der ikke er en Søstrene her i nærheden :o/

KGaardsted sagde ...

Skønne perler! :)
Det kunne være, at jeg snart skulle et smut forbi søstrene igen! :)

Unknown sagde ...

De er så skønne de perler. Jeg købte nogle i Panduro Hobby sidste år, men til en NOGET anden pris ;o(
Jeg ønsker mig at Søstrene kommer til Køge, kunne du ikke lægge et godt ord ind næste gang der skal vælges placeringer af nye butikker søde Karen hi hi ;o)
Rigtig god søndag.

@ sagde ...

Jo, det er nogle skønne perler. Ingen på-stående-fod gode ideer til anvendelse. Men de er nu også skønne bare dér i plexi-kassen.
/Liv

Jenny sagde ...

Hvor fedt! Sådan nogle vil jeg også have.

Man kan pt købe halskæder med den type i Pieces, Vila og lignende butikker.

Men i SØstrene Grene kan man lave dem selv til endnu billigere penge!

Tak for tippet! :)

Helle Jakobsen sagde ...

De er nemlig rigtig lækre, de perler der. Jeg tænker mobilvedhæng, barnevogns-mobile, øreringe, servietringe, elastik-fingerringe osv :)

Helle Salling sagde ...

det bliver spændende at se hvad du finder på :-)