mandag den 5. september 2011

Smattet!

Siden i går hvor jeg kom hjem fra bagagerumsmarked, har jeg ligget med migræne.
Denne gang så voldsomt, at jeg har kastet op i lårtykke stråler.
Men jeg skulle altså lige prøve om jeg kunne være oppe, så jeg stod op kl. 5.30
Jeg har ikke haft en sygedag i de 1½ år jeg har arbejdet hos Søstrene....men det bliver altså i dag.
Jeg sveer, fyser, har kvalme og hovedet dunker.
ØV!!!
Skulle ellers møde Wenche og være kreativ i aften i Højbjerg.
Tilbage i seng.
God dag til jer.

16 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

Rigtig god bedring til dig :)

Unknown sagde ...

Stakkels dig..Bliv nu i den seng !
Rigtig god bedring :-)

KGaardsted sagde ...

Åhh, øv!
God bedring til dig! :)

Lise sagde ...

Øv det er bare slet ikke sjovt, rigtig god bedring :0)

Sukkerknalden sagde ...

Det lyder meget trist. Men rigtig god bedring.

Unknown sagde ...

Så træls med sådan en dag! Her har forkølelsen ramt huset og som altid er det mor her, der tager den sidste tur, så vågnede op med hovedet fuldt af snot og ondt i hovedet.
Håber det kun er idag, du må passe sengen og rigtig god bedring:-)

Johanne sagde ...

Og jeg ønsker dig også en rigtig god bedring. Håber det snart letter.

SOLSAUM sagde ...

God betring til deg!

Håpar litt meir søvn vil gjere deg frisk att! Ei pause i ny og ne gjer underverk....;o)

Solklem

Marina sagde ...

God bedring Karen. Det lyder som om du gør alle en tjeneste ved hurtigt at blive rask igen. Håber det lykkes.

Glaphuset sagde ...

Hej Karen.

Arj det var da ikke sådan du skulle slutte dagen af igår og lade den forsætte idag..... Men havde du indflydelse, så var den næppe sådan. Tak for en hyggelig snak igår, det var herligt at hilse på dig og dine piger :o)

Rigtig god bedring Karen.
KH Anette

tingrid sagde ...

God bedring! Det er fælt å ha smerter og være kvalm, stakkars deg. Medfølelende klem

tingrid sagde ...

God bedring til deg! Det er ikke godt å ha smerter og være kvalm. Medfølelende klem :-)

Mia fra Makværket sagde ...

Øv for dén! Rigtig god bedring :)

balbinus sagde ...

GOD BEDRING !!!

Jane Lerche sagde ...

Rigtig god bedring, Karen.

HanneZ sagde ...

Æv, jeg blev så ked af, at læse at du har haft sådan en migræne-tur igen. Jeg havde jo lige håbet at de nåle-behandlinger kunne hjælpe dig. Men du har sikkert haft lidt for travlt igen, ikke? Jeg håber at det kun var et enkelt tilbage fald, og at det aldrig vender tilbage. KH Hanne