fredag den 16. september 2011

Fredagsperlen denne uge er retfravrangen

Jeg fik en mail fra en gæv kvinde for et stykke tid siden.
Hun skrev som følger:

Kære Karen,

Det er (desværre) ikke min blog, men den er dælme fin - og jeg ville gerne være ophavskvinden bag ;-) Hun er nemlig både ung og smuk, kreativ og dygtig med både hænder og sprog. Må man godt indstille andre til at være perlebloggere?


Kig ind her og bliv begejstret som os.

Senere skrev samme mailskriver:
Det må gerne være en anonym (fan-)indstilling ;-)

Det er det så hermed.
Jeg deler begejstringen, og grineflippet over Frederik F. indlægget....find lige det hva´?
 og undskyld Maria...jeg har ikke spurgt om lov til at vise din fine blog frem, ej heller om lov til at vise dit billede.
Håber du tilgiver, for det gode formåls skyld :)

GOD WEEKEND!

Ingen kommentarer: