fredag den 2. september 2011

Nye kataloger ved Stof & Stil

På min hjemtur fra arbejdet i Aarhus, fandt jeg lige tid til et tur i Stof & Stil efter de nye kataloger.
Da jeg jo i 4 år selv har lavet bolig og Julekataloget, er det altid med stor spænding jeg når frem til stakken, for at se efterfølgernes versioner, af det udvalg der skal i butikken.


Jeg havde glædet mig til at "kaste i kurven" af andres design, (metervarer jeg ikke allerede kender til hudløshed) for lidt fordel skal der jo være ved at have skiftet job.
Men alle de der små farvestrålende mønstre jeg
jeg plejer at købe er nærmest udeblevet, i den nye lidt mere "hypede" boligstil, der er i katalogerne nu.
Jeg kom kun derfra med et par af mine egne gamle småmønstrede designs....for jeg var jo egentlig kommet efter stof til afterårets kreationer, men nu er det ikke kun mig der er kunde!

Til gengæld.....
TIL GENGÆLD
kan de da lave en garnfarve jeg kan lide...(og skal bruge).
Som nu de 10 nøgler bomuldsgarn i noget der
 ligner neon.
1 nøgle kostede vist 14,95 nu, og man kan stadig få rabat ved 10 nøgler (fås for 12 Dkr. pr. stk.)


Haps...10 af dem til mig. Jeg har allerede planer....store planer :)

5 kommentarer:

June Rothmann sagde ...

Jeg synes begge deres kataloger, er triste, støvede og mørke. Blev totalt skuffet...

lise sagde ...

Har lige været i Stof og stil i Roskilde.Fede kataloger med et moderne lidt mere råt tilsnit,mange fine modeller udstillet.God oplevelse jeg åbnede muldvarpeskindet :-)

Unknown sagde ...

Jeg er også en af dem der blev skuffet i år desvære

Ellen Kathrine sagde ...

ej hvor en lækker farve bomuld- den må godt bo på mit lager... øh hvor lige.... ??? Jeg synes lagerpladsen skrumper- jo længere tid man holder til i blogland...men tak for tippet :-) bomuldsgarn kan man jo altid bruge...

Lialje sagde ...

Ja et noget skuffende katalog. Ved ikke om det kun er farverne, men der mangler små inspirationer :-)