tirsdag den 6. september 2011

Se min kjole....(Eller den jeg har på vej)

Hvis du skulle få lyst at strikke denneher.....(til din datter eller niece etc.)

 Eller denne her til dig selv.
(Jeg har selv garn liggende til en i brune/turkise toner, som jeg ikke er kommet igang med endnu)


Så skal du måske have fat i noget af dette her garn...


Og en opskrift i butikken, ejet af denne her dame (Mette/Bettekun)


 Hun sælger også andre mønstre, og garn til flere ting HER

Jeg mødte hende igen på Husflidsmessen i Viborg i weekenden.

8 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

den er rigtig fin, men det bliver da et kæmpe arbejde at strikke den !
Så held og lykke med det :-)

Kirsten sagde ...

Jeg er vild med den kjole . mest i "dine" farver, men, men, men med min fru Pigalopp figur in mente - jeg tror ikke det er en god kombi ;-)

Eva sagde ...

Jeg er vild med den kjole. Og jeg vil strikke den, når figuren tillader det:)

Irene sagde ...

Jeg har figuren men ikke tiden ;o) ... hvor er der altså meget der skulle strikkes hvis døgnet havde 48 timer... en fantastisk kjole. Den er jeg bare forelsket i :o)

dqpage sagde ...

Hold da op for en flot kjole !

erleichda sagde ...

jeg liker veldig den første kjolen- det kunne jeg faktisk bruke selv...

Ønskefe sagde ...

Mette er en skøn pige! - Og hendes strik er lige præcis af den slags fornyelser som messen i Viborg skriger på!

Skarvtjärns Greta sagde ...

Underbart. Vore jag lite smalare...