mandag den 19. september 2011

En søndag i drømmeland

Jeg holder af efterår.
Af regnvåde farver og løvfald.


Af frodighed og det helt spinkle i et....


Af tunge melankolske dråber...


 Af vandperler og uforglemmelige farver


 Tak for din store gæstfrihed, kaffe/kage og en uforglemmelig eftermiddag i din smukke smukke have Claus.

Og her til slut....et billede af krukkebedet, der minder mig om, at det jo er muligt også for os andre, at lave bare en lillebitte smule "Claus Dalby look" hjemme hos os selv.
Godnat læsning dette efterår MÅ være: Claus Dalby "Min krukkehave".
For NÆSTE ÅR SKAL VORES HAVE VÆRE PERFEKT.
(Bare i små dele....)

5 kommentarer:

Marina sagde ...

Fantastiske billeder fra den dejlige have. Jeg kan godt forstå at du føler det som en tur i paradis.

@ sagde ...

Dejlige stemningsbilleder. Tak fordi du deler.
/Liv

amstrik sagde ...

hej
sikke dejlige billde af en dejlige have, og det er da noget af et mål at sætte sig at vil nå claus have mål.. men glæder mig helt vild til at se billder til den tid.

Det ku' du li' at vide... sagde ...

Lilla roser, det har jeg ikk set før, men sikke en fantastisk farve. sådan nogle må jeg ha finge i når jeg engang får en have. Ved nogen navnet?

Karen Klarbæk sagde ...

Claus Dalby look i 5 krukker må da være til at overkomme, selv med fuldtids job og børn og blog og....
Mere tør jeg ikke love :)

Karen