mandag den 26. september 2011

Der er 1700 derude?

Bloggen har rundet 1700 faste læsere. Det er da helt vildt.

Velkommen til hver og en, nye som "gamle". Det glæder mig bloggerhjerte at vi har så meget sammen. At det er muligt at mødes om ideer og meninger og fede fotos. I perioder kan det være svært for mig at nå og følge med med svar til alle. Tak for kommentarer og fordi I bærer over med de travle perioder :)
Jeg har jo trods alt et fuldtidsjob og 1 times transport hver vej hver dag, mindst 4 messer om året, hvor jeg er væk i 6 dage, et par piger, der skal tages hånd om, og et familier liv der skal leves, husholdning og vasketøj og....ikke mindst tid til at udvikle nyt til bloggen og bare hyggehækle eller bage.
Og ikke, at det skal lyde som en undskyldning....tværtimod
JEG ELSKER DET VI KAN FÅ I GANG SAMMEN OG TAKKER JER FORDI I ER MED.



13 kommentarer:

monicas hobby sagde ...

Heia .. herlig blogg du hadde masse fine bilda ...

ha en fin dag !!

monica

Mette sagde ...

Det er en skøn blog du har.. Og elsker det du laver:)
Tak..
Mvh. Mette

Randi B. Jensen sagde ...

Din blog er fantastisk inspirerende og den har været medvirkende til, at jeg har fået gang i hæklenål og strikkepinde.
Jeg er dybt imponeret over, hvad du når og glæder mig meget til hæklecafe hos Bettekun sammen med dig på lørdag :-)

Lis sagde ...

Jeg henter mange gode inspirationer herfra. Nye ting at gøre for at skabe andre ideer her i mit hjem. Jeg bruger også din blog som springbræt til andre bloggere, som strikker "lidt" mere end du gør :D, men du har da fået mig til at genopdage min glæde ved at hækle igen.

Kh. Lis

@ sagde ...

tillykke med 1700! Det er da for vildt. Men også ret skøn blog du har :o) Liv

lotte sagde ...

tillykke med de mange læsere.

melder migunder fanerne og plotter mig på :)

Katrine sagde ...

Hej Karen
Vi vil gerne give dig en blogaward
Kh Karoline og Katrine
Læs mere på vores blog kreative-os

Unknown sagde ...

Det er mig der takker. Takker for dit overskud og glæde ved at dele :-)

Alice Schmidt sagde ...

Tillykke med de 1700 :-) Det er bare sejt. Er også ret imponeret over hvor meget du når at blogge :-) meget spændende at følge med.

Karina/Tungelunden sagde ...

1700 læsere - wauw! Jeg er forbi din blog flere gange ugentligt og synes det er utrolig hvad du formår oveni et fuldtidsjob m.m. :-)

Merete sagde ...

1700 ... det er da vildt mange...
men det er jo også en dejlig inspirerende blog du har ;0)
godt gået ............

Tina sagde ...

Fin blog. Meget inspirerende. Altid en fornøjelse at se hvad du finder på.
mvh Tina

Marina sagde ...

Søde Karen. Du giver så meget og nej vi forventer ikke at du kan nå at svarer altid. Det er bare dejligt at få lov at kikke med når du folder ideerne ud.