torsdag den 17. marts 2011

Strikkeaften og ny lærdom

Ja, OK jeg kan jo godt strikke, men mest sådan ret og vrang og ikke så meget mere.
Jeg har slet ikke været med på alt det sjove der dukker op af spændende måder at strikke på med 2 farver, for jeg hækler oftest, fordi det er nemt og ligger lige for.
I aftes var jeg på strikkecafé / kursus hos Mette/Bettekun.
Underviser var Mette/ Fastermette. Og se her...min lillebitte prøve.
Den skal blive vejen til nye teknikker og nye ting jeg kan.
Jeg VIL strikke sjove ting i fremtiden. På spejder ære.


Her er vist 2 sider af samme "sag".


7 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Fede farver...held og lykke med strikkeriet!

Diktesoph sagde ...

Det må jeg altså også lære en dag (det ryger lige med i rækken). Man kan strikke nogle fantastiske ting på den måde. Jeg har ladet mig fortælle at det faktisk slet ikke er så svært. Er det sandt eller bare ren blær?

Karen Klarbæk sagde ...

Detr er da slet ikke svært....hi hi.
Rent blær.
Det tog altså lige lidt tid at finde ud af hvordan jeg skulle slå op.

Karen

kreativekreationer.dk sagde ...

Kan man se et sted hvordan man gør, for det ser da super fint ud og godt til lidt nyt, når man også "kun" er en ret og vrang pige.

Marianne sagde ...

Hvor er det dejligt at se noget strik fra din hånd - selvom jeg ÆLSKER dine hæklerier! Følger gladeligt med her

Annette sagde ...

Hvor ser det godt ud! Det må jeg også have lært en dag...

Stine sagde ...

Det er rigtig flot! Det ville jeg også gerne kunne - men indtil videre holder jeg mig vist bare til at hækle :)