lørdag den 26. marts 2011

Jeg er også "New Yorker by Heart"!

Jeg er også "New Yorker by heart"....eller i hvertfald nærmest det man kalder fan af samme skønne blog.
Birthe er en gæv kvinde der med bred folkelig opbakning klemmer på med skønne indlæg, der giver mig lyst til at lave aftensmad.
(Her er det pinsvine manden der ordner den sag ellers).
Har selv for længe siden været inde og stemme i den mad konkurrence hun deltager i, så der er ikke flere stemmer til mig....men der er pladstil din stemme inden søndag aften.
Måske du vil kigge ind og se velvilligt på nummer 1, Birthes opskrift med kartofler.
Kig HER og stem.
Tak :)


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tusinde tak, Karen! Jeg værdsætter hver eneste stemme, hver eneste stemme som kan få min drøm til at gå i opfyldelse :-)

Mange Hilsner
Birthe