tirsdag den 29. marts 2011

På udstillling med Tusindfryd

I denne weekend var der håndarbejdsmesse i Middelfart.
Både Wenche/Tusindfryd og jeg havde lånt vores tæpper ud
(OK mit zig zag tæppe er ikke helt stort nok endnu...men det kommer)
til Tanternes fine stand, så man kunne se hvad der kan blive ud af alt det skønne Kauni garn.


 Dejligt at se tæpperne sammen. Ikke mindst med den fine pude de selv har strikket.
Jeg har gult garn liggende og kunne lave en magen til (i gul forstås).
Det tror jeg skal være det næste projekt...altså i bagenden af køen.

3 kommentarer:

Diktesoph sagde ...

Jeg er helt vild med det tæppe! Jeg glæder mig meget til at komme i gang med at lave sådan en. Min mor har lovet at lære mig at hækle :)

Lis sagde ...

Jeg stod på standen og beundrede dit tæppe sammen med puden og min datter og jeg var enige om at det skulle hun også lave. Tænkte på om det ikke lignede dit tæppe en hel del, og det gjorde det altså.... cool..

Kh, Lis

Christina Ravn sagde ...

Det er bare lækre sager alt sammen :)

Hvad er det for noget garn der er brugt til puden? Det må du vide, tænker jeg :)