torsdag den 3. marts 2011

Katten overnatter på dyrlægeklinikken

Spørg lige hvor bekymret jeg er?
Bedst som vi troede det gik bedre, er det helt galt igen.
Katten kom til dyrlægen igen, og han valgte at beholde den i nat til observation.
Søde søde rare dyrlæge, find ud af hvad han fejler, så han kan blive rask.


Atico har drukket ufatteligt meget vand de seneste dage.....
noget må der være galt, når han slet ikke opfører sig som han plejer.

Jeg ser frem til at vi får talt med dyrlægen i morgen formiddag.
PS. Jeg lover jeg ikke fortsætter med historier om vores syge kat hver dag. Lige nu fylder det bare meget.

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

Stakkels Atico! Og selvfølgelig skal der være plads til indlæg om det, for det fylder nemlig, når ens kære dyr ikke har det godt. Ønsker god bedring herfra.

SOLSAUM sagde ...

Eg skal krysse fingrane og håpar han blir frisk att med det første.

Det er ikkje kjekt med sjukdom verken på menneske eller dyr.

Anonym sagde ...

Håber det bedste for jeres dejlige kat.Og nej det er slet ikke for meget med flere opdateringer vedr jeres kat sikker på alle gerne vil vide hvordan det går.Rigtig god bedring Herfra

HEKSEN sagde ...

Her er vi også dybt ulykkelige når dyrene er syge, så det er ganske normalt. God bedring til Atico!

Camille sagde ...

Åh puha da også!

Rigtig god bedring til Atico!

Karen Klarbæk sagde ...

Åh, hvor er I dog søde.
Jeg håber virkelig han snart bliver rask.

Tak for alle jeres søde og opbakkende kommentarer.

Karen

lone.g sagde ...

Pøj pøj, mon det ikke er sukkersyge?

miaw til jer begge fra Lone.g

Lotte Glensnov sagde ...

Jeg tænker også: Sukkersyge...

Rigtig god bedring med Atico - krydser for det bedste!

Unknown sagde ...

Stakkels lille Atico. Krydser fingre for ham, og håber han snart er frisk. Og selvfølgelig skal der være plads til indlæg om ham, jeg er sikker på at vi der følger din blog også gerne vil følge hvordan det går med ham.
Jeg kommer til at tænke på de pragtfulde billeder fra sidste uge med ham og køkkenrullen. Kan det tænkes at han har fået spist noget af papiret der så på en eller anden måde sidder og blokerer et eller andet sted i systemet. Har ikke forstand på den slags det var bare en tanke. Rigtig god bedring med ham.

Frau Putz sagde ...

Krydser fingre for, at det hele går i orden.
KH Karina

MarianneLW sagde ...

Håber Atico har det bedre! Har selv to skønne somali-katte (mor og datter) og de adopterer én helt. Har hørt om katte, der er gode musefangere, og som får problemer hvis musene har spist noget dårligt/giftigt - måske det kan hjælpe på vej. Mange ønsker om god bedring

Irene sagde ...

Nåååh....sikke en fin misse-dreng du har. Han skal da bare se og blive rask!

Anonym sagde ...

Kan godt forstå at det fylder meget - jeg ville slet INGEN søvn få, hvis prinsessen skulle overnatte hos dyrlægen!! Jeg er en frygte "hønemor" overfor hende :-)

Mange hilsner
Birthe

Lene sagde ...

Stakkels stakkels Atico. Jeg håber altså at han har det bedre nu og at dyrlægen har fundet ud af hvad han fejler. Min egen kat havde engang problemer med nyrerne og hendes symptomer lyder som Atico's. God bedring til din smukke kat.

Karen Klarbæk sagde ...

Foreløbig siger de forstørret nyre og lidt sukker i blodet. (Sidste kan skyldes stress over at være syg) Det kan også være sukkersyge.
Han er blevet bedøvet i dag for at de kunne udnersøge ham og få urinprøve. Han er fuldstændig groggy og kan ikke finde ud af at drikke vand.
Håber han bliver friskere i løbet af aftenen.

Karen

PS. savnedede ham vildt i huset i nat. Næsten ikke til at holde ud uden ham.

Anonym sagde ...

Fra én missemor til en anden, - god bedring med ham...
KH Tante T

Camille sagde ...

forstørret nyre? Det lyder da ikke så rart... :(

Håber at han snart blir rask!

(ja, de dyr er jo næsten som ekstrabørn, og har da skænket jer en tanke her i dag)