lørdag den 12. marts 2011

DIY der er værd at prøve

På min blog-runde forleden fandt jeg disse skønne hæklede manillamærker, som en af  "mine" perlebloggere har lavet anvisning til.
Sjovt med hæklede manillamærker....og mon ikke jeg skal have broderet
1-2-3-4 og bruge dem til advent næste gang?
Der er sørme både en stor og en lille.
Jeg lavede en smule om på hullet...(og har ikke lige broderet det rundt endnu)
Find Miss ADs skønne DIY her.
Tak søde Anne Dorthe fordi du deler.

Billedet her er af dem jeg selv har lavet. Anne Dorthes fine billede finder du her.

4 kommentarer:

Helle Marqvertsen sagde ...

Hej Karen
Med risiko for at blive godt til grin.. spørger jeg altså alligevel...Hvad betyder DIY ???
Jeg ser det ofte på andre kreative blogs men hva betyder det ??
Tak for en hyggeligt blog, jeg er ofte forbi for at se noget nyt og spændende
Kh Helle

Karen Klarbæk sagde ...

O It Yourself...altså GØR DET SELV
Der er ingen spørgsmål der er dumme :)

Karen Klarbæk sagde ...

How der smuttede et D i Do it....

Anne Dorthe Veise sagde ...

Hej Karen
Du er altid velkommen til at linke og bruge af det jeg har liggende på bloggen.
God søndag
Miss AD