mandag den 28. marts 2011

Kugler og kuglearmbånd

Hurra for billedernes tilbagekomst.
Ved stadig ikke hvad problemet var....men det kunne altså ses hos mig og et par andre bloggere.
Men da de nu er tilbage, må jeg hellere skynde mig at vise jer at filtkuglerne også er tilbage.
Både i pose som før og som færdige armbånd.


Jeg fandt de her i City Vest i Århus i dag. Til gengæld var æskerne i forrige indlæg ikke ankommet der.....
det var eller dem jeg var kommet efter.


Armbånd af 1cm store kugler til 13,83 dkk.
Jeg ved der er mange kuglefans derude....mig selv og pigerne incl.

6 kommentarer:

Line sagde ...

Uhh mon man skulle slå et smut forbi den lokale og se om de var ankommet der :)

Lise sagde ...

Endnu en skøn ting :0)

Må vist en tur i søstrene en af de nærmeste dag.

Josefine sagde ...

Ja dejligt med billeder, og dejligt med flere kugler, så skal der tankes op.
Jeg havde også problemer med de billeder igår.

Naninja sagde ...

Jeg var også lige en tur hos søstrene og købe garn efter jeg havde set dit indlæg om garnet, jeg gik fluks igang med at strikke med det, det er vildt lækkert at strikke med, så tak for tippet.
Der kom selvfølgelig også lidt kugler i kurven, dem kan man da ikke leve uden.

Pernille sagde ...

Så dem også i dag på Frederiksberg, de er så skønne, måtte eje et og så en pose hver af kuglerne, både de store og de små - det er nogle fantastiske ting de har!

Kisser Laptern sagde ...

Yes, nu med billeder på din blog!!!