torsdag den 10. marts 2011

Pink...og en plads på piedestalen.....

Åh altså, hvor bliver jeg glad, bare af at kigge på ting i fede farver.
En lillebitte vase, men i verden skønneste pink kulør.
Og så fandt jeg et mega gammelt Designliv tillæg fra Boligliv.
Det så helt nyt/hipt ud, med Sort/hvid og neon på forsiden.

I må hellere snart se billeder fra Karolines nyindrettede værelse.
Det er blevet meget sort/hvid med neon og pangfarver.

I aftes sagde min 11-årige Karoline: "Mor det er altså så nemt når du hjælper mig med at ordne værelset,
fordi vi bare har helt samme smag".

Jeg nyder så længe jeg er på piedestalen....
lige om kort tid er jeg nok igen "verdens pinligste mor".

4 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Super skønt billede.. Har også en Caroline - dog på 13, og jeg er begyndt at være pinlig.. (smiler)
Skøn blog du har.. VH Iben

KirstenK sagde ...

Det varer heldigvis ikke så længe det der verdens pinligste mor...

EnHeberg sagde ...

Hvor dejligt!! :)

mette b sagde ...

Ja, det gælder om at nyde det, mens det er... For 2-3 år siden gik min datter på håndarbejdsskolen, og engang vi sad sammen over hver vores symaskine udbrød hun: "Mor, du inspirerer mig!"
Nu tror jeg mest jeg irriterer hende...