søndag den 13. marts 2011

Og vinderne er......



Jeg har benyttet mig af nettets mangfoldigheder (som jeg har lært at kende her) i stedet for at skrive 315 små sedler
Og har alligevel måttet tælle og tælle for at nå frem til vinderne (det tog så  fra kl. 21.00 til nu 22.15)
Vinderne af en googdiebag til evt. videregivelse til en der "trænger" ER:
Malene med Malenes hverdage. Skrev 13. Mar. 2011 kl. 11.53
Fru Maansen med  kreativiteten . Skrev 9. Mar. 2011 kl. 9.52
Sara med mor nord. Skrev 6. mar. 2011 kl. 14.09
Michael med en lukket blog (Hellemalene) skrev 7. mar. 2011 kl.6.54
Strikkeglæde med bloggen strikkefryd. Skrev 8. mar. 2011. kl. 3.15
Majken er anonym Skrev 6. mar. 2011 kl. 13.45
Lida med lukket bloggerprofil Skrev 8. Mar. 2011 kl. 2.59
Nette med Bambadaruski Skrev 9. Mar 2011 kl. 11.24
Pemilla anonym med hotmail. Skrev 9. Mar.2011 10.04
Og til sidst Thora fra Norge med bloggen Thora's verden. Skrev 10. Mar 2011 14.01


Stort til lykke. Vil I der er udtrukket sende mig jeres postadresser pr. mail:
klarbaek@vip.cybercity.dk så sender jeg snarest muligt jeres goodiebag.

7 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Sikke et arbejde med at tælle alle lodderne:o). Stort tillykke til de heldige:)

Elfepigen sagde ...

Stort tillykke til vinderne;)

Knus og kram herfra

Anonym sagde ...

Tillykke til vinderne- håber de viser hvad pakkerne indeholder inden de sender dem videre!

Kæmpe arbejde med de lodder og Pakker Karen - respekt!

Pernille sagde ...

Hvor er det spændende - tillykke til alle vinderne :)

Sara Marie sagde ...

Fantastisk! :)

Glæder mig til at se hvad der i, og hvad der skal sendes videre...

Tusind tak.
Jeg har sendt dig en mail med min adresse.

- Sara

Kreateten sagde ...

Jubiiiiiiiiii! Hvor skønt!

lida sagde ...

JUUUUHUUU hvor jeg glæder mig:-)