tirsdag den 4. maj 2010

Og vinderne er.....

Sikke mange dejlige kommentarer....ja, piger vi skal da hækle skal vi. Det er jo dejligt håndarbejde og forholdsvis let at lære.
Jeg kan kun anbefale at bruge en CLOVER hæklenål, for det glider bare langt bedre. Og med Sys Fredens lille skønne hækleskole er man godt hjulpet på vej.
Først har jeg trukket pr. valgt nummer (min 10 årige har valgt tallet) Det blev nummer 47 Marianne Tellerup. Som tilmed faktisk havde en god intension om, at der skulle mere hækling ind i folkeskolen.....Til lykke til dig.

Og så har jeg valgt:

Tante T for kommentaren om den syge veninde der har tid på sofaen netop nu...ja, så det er med at få hækletøj i hænderne :)

og der var lige 2 ekstra, da det viste sig der var flere sæt tilbage hos tanterne grøn....
Det blev:

Spitzenklasse for begrundelsen om Niecen, der skal bruge hæklede kraver til sit høreapperat, og
Fruen på gården fordi hun har fødselsdag...(så håber jeg det er rigtig det er i dag.. hi hi :)

Stort til lykke til vinderne....og vil I sende jeres postadresser til mig pr. mail klarbaek@vip.cybercity.dk ? Så sender de søde tanter et sæt til jer hver.
Tak for alle kommentarerne og fordi I vil være med.
Og husk...Godt hæklegrej er guld værd.

4 kommentarer:

LisBethLys... sagde ...

Hej Karen! Sikke en dejlig give-away! Der er nogen, der bliver rigtig glade! Hav en god dag!
Kh. LisBeth.

[Spitzenklasse] sagde ...

Jeg er i hvert fald rigtig glad - sikke en dejligt besked at stå op til.

/Mette

Mette sagde ...

Til lykke til de heldige vindere.

Fruen på gården sagde ...

Tusind tak for en dejlig fødselsdagsgave:o) Jeg har føds den 4 maj - holder min 30 års føds imorgen aften (fredag). Glæder mig så meget til at lære at hækle.
Tak igen :o) Betina.