torsdag den 9. februar 2012

Smertefri fødsel...GRATIS FORDRAG på søndag

Nu bliver jeg lige lidt privat.
Da jeg fødte Karoline tog det 10 timer. Det var en hård tur, og jeg måtte sys i 40 min. bagefter.
Halebenet gjorde ondt og der gik flere måneder før jeg kunne gå op af trapperne uden at have ondt.
Jeg dannede ikke mælk, så jeg kom af naturlige årsager aldrig til at amme.

Andet barn kom ud på 2 timer. Det var nemt, men gjorde ikke mindre ondt af den grund.

Og nu er det så at jeg ANBEFALER....

for havde jeg dog bare vidst noget mere dengang i år 2000.

Et af mine yndlings familiemedlemmer
(min grandkusines datter, som jeg har omtalt før her på bloggen,
og som også er blomsterbinder og laver verdens skønneste butketter...se foto)
er jordemoder
og hun holder foredrag om
SMERTEFRI FØDSEL
i  Horsens Søndag den 12. Februar 2012.

Tidspunkt og yderligere info se:

Tilmelding direkte på:

3 kommentarer:

Lene's kage-design sagde ...

skal ikke have flere børn ("desværre")
de to første er født i Horsens, en i Herning og med nr 4 nåede vi ikke fra badeværelset ;)
smertefri fødsel -det ville jo være en drøm :)

Anonym sagde ...

Hmmm...lige en uge for sent ;) men jeg skal vist ikke klage over fødsler! Alle tre unger er nu kommet til verden i vand, som har været min eneste smertelindring ;) Kæmper til gengæld en brav kamp med amningen-men jeg VIL VIL VIL!

MrsDahl.com sagde ...

Jeg er lige kommet hjem fra foredraget - jeg er ikke gravid, men håber da at blive det på et tidspunkt, og det er helt sikkert at jeg skal følge programmet med smertefri fødsel. Det giver så meget mening i min øre, og var en stor lettelse at høre at en fødsel ikke behøver at være et smertehelvede.
Du må gerne hilse Kristina og sige at jeg glæder mig meget til at komme på hende hold, når der engang er en lille en der inde som skal ud - helst smertefrit