tirsdag den 28. februar 2012

En falden engel?

For snart et år siden skrev jeg om min veninde, der var en aften på visit hos nogle venner, var sprunget ud af en altan dør, til en altan der ikke var der!!!!
Hun havde nær slået sig ihjel ved at falde 3 meter ned og har da også lidt mén endnu. 
Falden engel var måske derfor en passende titel til fotoet her af selv samme skønhed, 
som nu har det OK igen, bør jeg lige tilføje.
Thomas Andersen er mesterfotografen.
De to kan jeg da godt være stolt af ikke?


5 kommentarer:

Udda Bella sagde ...

Oh så frygteligt, smukt du deler en engel. Har lige stået på torvet og krammet en kvinde jeg ikke kender der havde mistet sin far. Det er så vigigt at vi passer på hindanden!

skovlygaard sagde ...

smukt billede og fantastisk at hun har det godt igen..men sikke en frygtelig historie....

Hygge-Strik sagde ...

Tak Udda Bella fordi du har givet det kram, det gør mig så glad at læse.

Anonym sagde ...

Hej

Hvor er det et smukt billede.... Og hvor er det godt hun er ok igen....
Ja der sker nogen gange så meget skrækkeligt og ja, det er så vigtigt at vi alle passer godt på hinanden.

KH Lilian

Inger Lises Verden sagde ...

Wauw et smukt og modigt billede! Og hvor er det skønt at vi alle har mulighed for at være og møde søde engle! Glæder mig meget til lige om lidt!
Kram fra Inger Lise